اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان پیاده دامغان تأکید کرد

بهره‏مندی از مؤلفه‏های قدرت شهدا در جبهه جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان پیاده قمربنی هاشم(ع) دامغان گفت: اکنون که در جبهه جنگ نرم قرار داریم، باید از راه شهدا الهام گرفته و با بهره‏مندی از مؤلفه‏های قدرت شهدا، هم‌چنان دشمنان را مأیوس و ناامید کنیم.

بهره‏مندی از مؤلفه‏های قدرت شهدا در جبهه جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدرضا ترابی صبح امروز در دیدار بسیجیان گردان پیاده قمر بنی هاشم(ع) دامغان با خانواده شهید صادقچه اظهار داشت: شهدا درس شهادت، استقامت و ایثار را در مکتب رهبر بزرگ اسلام، حضرت امام خمینی(ره) آموختند.

وی گفت: شهیدان برای عظمت اسلام و سربلندی ایران اسلامی با دشمن به ستیز برخاستند و شهد شهادت را نوشیدند.

فرمانده گردان پیاده قمر بنی هاشم(ع) دامغان اظهار داشت: شهدا، لحظه‏هایی را خلق کردند که حتی گذر زمان هم نمی‏تواند بر آن غبار فراموشی بیفکند.

وی بیان داشت: جنگ تمام شده است، ولی ایثار شهیدان چراغی است که هرگز خاموش نمی‏شود.

ترابی با تأکید بر اینکه یاد و نام شهدا همیشه و همه جا زنده است، اظهار داشت: ‌شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند و از وجب ‌وجب این خاک با عظمت دفاع کردند.

فرمانده گردان پیاده قمر بنی هاشم(ع) دامغان با بیان اینکه باید به شهدا تأسی کرد، افزود: اکنون که در جبهه جنگ نرم قرار داریم، باید از راه شهدا الهام گرفته و با بهره‏مندی از مؤلفه‏های قدرت شهدا، هم‌چنان دشمنان را مأیوس و ناامید کنیم.

به گزارش فارس، در ادامه کوهنوردی بسیجیان گردان‏های روح‏الله و قمر بنی هاشم(ع) در منطقه کوه سفید طزره برگزار شد.

فرمانده گردان قمر بنی هاشم(ع) دامغان در این زمینه گفت: این برنامه با هدف حفظ و انسجام گردان‏های عاشورا، ایجاد قدرت رزمی در اعضای گردان و ارتقای سطح دانش و مهارت آنها به منظور ایفای نقش مؤثر در عملیات دفاع از کوی و برزن برگزار شد.

ترابی افزود: ایجاد آمادگی برای مقاومت محلی، شرکت در عملیات‏ امداد و نجات در حوادث و سوانح طبیعی، آشنایی با محیط پیرامونی و ارتقای سطح آمادگی رزمی از دیگر علل برگزاری این برنامه است.

وی تأکید کرد: با عنایت به اینکه مهم‏ترین شاخصه‏ بسیج در شرایط فعلی، مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق کار فرهنگی و اعتقادی است، بسیجیان باید همیشه آماده باشند چرا که تمرین رزمی و آموزش نظامی برای حفظ آمادگی دفاعی برای گردان‏ها لازم و ضروری است.

فرمانده گردان قمر بنی هاشم(ع) دامغان گفت: در این برنامه، 100 نفر از بسیجیان گردان‏های امام روح‏الله و گردان قمر بنی هاشم(ع) دامغان در آموزش سلاح‏شناسی و برنامه کوهنوردی در منطقه کوه سفید طزره حضور داشتند.

به گزارش فارس، هم‌چنین با حضور بسیجیان گردان‏ پیاده قمر بنی هاشم(ع) و گردان امام روح‏الله دامغان از غلام‏رضا پورشریعه و محمود شفیع‏زاده، دو تن از پیشکسوتان تیپ 12 قائم تجلیل شد.

فرمانده گردان قمر بنی هاشم(ع) دامغان در این دیدار گفت: بازنشستگان، بازهای نشسته‌ای هستند که در زمان خدمت به نظام و ملت قله‏های تجربه را درنوردیدند و اکنون به مقام پیشکسوتی نائل آمده‏اند.

ترابی افزود: به کاربردن لفظ بازنشستگی برای این عزیزان تعبیر زیبایی نیست، چرا که پاسداران ارزش‏های الهی و انقلابی هرگز بازنشسته نخواهند شد.

وی یادآور شد: این مراسم با هدف تجدید دیدار با این افراد و تقویت روحیه و استفاده از تجارب آنها برگزار شده است.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول