اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اساتید دانشگاه‌ها فرمانده جبهه جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اساتید دانشگاه‌ها را فرمانده جبهه جنگ نرم با دشمن خواند.

اساتید دانشگاه‌ها فرمانده جبهه جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جهانبخش کرمی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای عالی بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه اعلام جنگ و صلح در دست ولایت است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری اعلام جنگ نرم را صادر کرده و تکلیف را هم بر دوش ما گذاشتند.
وی اساتید دانشگاه‌ها را فرمانده جبهه جنگ نرم با دشمن خواند و یادآور شد: خداوند این توفیق را به یکایک اساتید داده که در نظام مقدس اسلامی این رسالت را بر دوش کشیده و تا در رسیدن به اهداف نظام تلاش کنند.  
همچنین در ادامه این جلسه مسئول بسیج اقشار استان زنجان با اشاره به روزهای جنگ و مقابله با دشمن تصریح کرد: دشمن پس از ناامید شدن از جنگ نظامی تاکتیک خود را تغییر داده و در قالب تهاجم فرهنگی وارد جامعه ایران شده است.
محمود خیبرشکن با اشاره به تشکیل بسیج در اقشار مختلف از سوی مقام معظم رهبری یادآور شد: بعد از ابلاغ مقام معظم رهبری، بسیج در برابر دشمن به خوبی به وظایف خودش عمل کرد.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران در مقطعی قرار دارد، که برای قیام مستضعفان جهان حتی غیر مسلمان‌ها نیز الگو به شمار می‌رود.
مسئول بسیج اقشار استان خاطر نشان کرد: همه قیام‌هایی که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رخ داده است، همگی اذعان داشته و به صراحت اعلام می‌کنند که الگوی آنها انقلاب اسلامی ایران است.
وی با تاکید بر اینکه شورای عالی بسیج، اتاق فکر جامعه هدف ما محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی بسیج اساتید در راستای تربیت نیروهای هم‌طراز جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد.
خیبر شکن نبود ارتباط بین دانشگاه و صنعت را یک مشکل اساسی عنوان و تلاش برای افزایش این ارتباط تاکید کرد.
همچنین در این جلسه معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز با اشاره به اینکه کانون بسیج اساتید دانشگاه کمتر از یک سال است که افتتاح شده خاطر نشان کرد: در این مدت کوتاه برنامه‌های بزرگی با مشارکت نهادهای فرهنگی توسط کانون بسیج اساتید انجام شده است.
به گفته سید سعید صفوی کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان زنجان یکی از فعال‌ترین کانون‌های استان بوده و با توجه به مکان اختصاصی، این کانون بزرگ‌ترین کانون بسیج استان به شمار می‌رود.
گفتنی است در پایان حاضران با حضور در محل دفتر کانون بسیج اساتید استان زنجان کانون بسیج دانشگاه پیام نور استان زنجان را رسما افتتاح کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول