اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام:

خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان اینکه خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم هستند، گفت: خبرنگاران به گونه‌ای عمل کنند تا جوانان برنامه‌های جنگ نرم دشمنان را به فرصت تبدیل کنند.

خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود علیپور صبح امروز در دومین جلسه شورای مرکزی انجمن رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار داشت: نقش مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص بیداری ملت‌های اسلامی، شعار امسال مقام معظم رهبری با عنوان جهاد اقتصادی، زنده کردن و احیای فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر شود.
وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند و باید مطبوعات این خدمات را برای مردم بازگو کنند.  
وی هدف از تشکیل انجمن رسانه و مطبوعات را ارتباط تنگاتنگ رده‌های مختلف بسیج با مخاطبین عموم مردم و اخذ مشکلات مربوط به جامعه و تلاش در راستای رفع آنها عنوان کرد و گفت: بسیج هم اکنون در تمام عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند و باید مطبوعات آن را برای نسل جوان امروزی بازخوانی کنند.
علیپور تصریح کرد: مطبوعات و به طور کلی رسانه‌های گروهی،شنیداری و دیداری و رسانه‌های مکتوب، تأثیر بسزایی در جهت‌دهی به فرهنگ و آداب و رسوم مردم یک جامعه دارند که باید اهل قلم این موضوع را نهادینه کنند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با اشاره به اینکه خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان و نمایندگان افکار عمومی هستند، افزود: همان‌طور که درسال‌های دفاع مقدس خبرنگاران بدون هرگونه ترس جان خود را در معرض گلوله و آتش دشمن قرار می‌دادند باید امروز با تغییر نوع جنگ دشمنان نظام، به عنوان سربازان مقابله با جنگ نرم در خط مقدم این مبارزه قرار گیرند.
علیپور گفت: با تکیه بر توانمندی‌ها و استعدادهای موجود در میان خبرنگاران و مطبوعات، انجمن بسیج مطبوعات و رسانه، به یک مرکز بزرگ فرهنگی و اجتماعی در سطح استان تبدیل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی استان ایلام رسالت سنگین و خطیری در جامعه به عهده دارند، ادامه داد: خبرنگاران استان باید به‌عنوان نماینده افکار عمومی در مبارزه با جنگ نرم از پیش‌قراولان این عرصه باشند و طوری برنامه‌ریزی کنند که جوانان این خطه برنامه‌های جنگ نرم دشمنان نظام را به فرصت تبدیل کنند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بسیجیان باید در تمام عرصه‌های مختلف حضور موثر داشته باشد، گفت: بسیج باید نقش خود را به درستی انجام دهد و این بصیرت را داشته باشد که بتواند دغدغه‌ها و آسیب‌ها را شناسایی کرده و برای رفع آن چاره‌اندیشی کند.
وی افزود: بسیجیان باید به‌گونه‌ای با مردم برخورد کنند که اعتماد آنان را جلب کرده و نمونه اخلاق، تواضع و فروتنی باشند و مقررات را رعایت کند تا مردم آنها را الگو قرار دهند.
سرپرست انجمن رسانه و مطبوعات بسیج هنرمندان استان ایلام نیز در این نشست گفت: انجمن بسیج رسانه و مطبوعات سال گذشته با همفکری تعدادی از اصحاب اهل قلم و همکاری فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و بسیج هنرمندان استان ایلام اعلام موجودیت کرده و تاکنون برنامه‌های قابل توجهی اجرایی کرده است. 
محمدکریم ویسی افزود: تاکنون بیش از 130 نفر از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و سرپرستان روزنامه‌های سراسری در این انجمن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از 90 نفر برای آنها پرونده فعال تشکیل شده و هم اکنون سیر مراحل قانونی خود را می‌گذراند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برای بیش از 12 نفر کارت فعال بسیج هنرمندان صادر شده است، اظهار داشت: در طول یک‌سال گذشته تاکنون اصحاب رسانه پیشرفت‌های بسیج در زمینه‌های مختلف برای آحاد مختلف مردم بازگو کرده‌ که خروجی این موضوع مردم را بیشتر با بسیج و تفکر بسیجی آشنا کرده است.
وی هدف از تشکیل بسیج رسانه و مطبوعات را ارتباط نزدیکتر با مسئولان سپاه و بسیج در رده‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: در طول یک‌سال گذشته مطبوعات با ارائه مقالات علمی، تحلیلی و خبری توانسته‌اند مردم را با خدمات و پیشرفت‌ سپاه پاسداران در زمینه‌های مختلف آشنا کنند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول