اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

رزمندگان اسلام با روحیه معنوی اقتدار کشور را تضمین کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: رزمندگان اسلام با روحیه معنوی خویش در زمان جنگ تحمیلی متجاوزان را شکست داده و اقتدار کشور را تضمین کردند.

رزمندگان اسلام با روحیه معنوی اقتدار کشور را تضمین کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا عصر امروز با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در این دیدار با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با ایمان قوی و روحیه معنوی خویش موجب پیروزی در برابر دشمنان و مهاجمان شدند، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم همواره به گروه‌های مجاهد مسلمان وعده داده که اگر در راه رضایت الهی گام بردارید قطعا به اقتدار و عزت حقیقی دست می‌یابید.

وی با اشاره به لزوم حفظ روحیه وحدت و یکپارچگی در جامعه برای دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) بیان کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به حفظ روحیه اتحاد و خودباوری در کشور نیازمند هستیم و باید با استعانت از ائمه اطهار در این زمینه حرکت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان در عرصه‌ها و صحنه‌ها ملی را مایه افتخار و عزت کشور دانست و اذعان کرد: قطعا استکبار با این حضور و مشارکت حد‌اکثری ملت در صحنه‌های حمایت از آرمان‌های امام راحل (ره) و ولایت فقیه مأیوس شده و با خفت و ننگ سنگینی از دور صحنه مبارزه با جمهوری اسلامی ایران خارج‌ می‌شود.

عباسی با بیان اینکه در سال‌های اخیر رشد و توسعه کشور در بخش‌های مختلف عمرانی و سازندگی بسیار چشمگیر و گسترده بوده است، تصریح کرد: اراده و عزم تک‌تک ایرانیان برای ادامه سازندگی و عمران می‌تواند موجب اقتدار و عزت روزافزون کشور شده و دشمنان را شکست دهد.

وی با اشاره به فشار‌های و تحریم‌های اقتصادی غرب و آمریکا برای مانع‌تراشی در ادامه حرکت سازندگی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: ملت شهید‌پرور و عزت‌مند ایران اسلامی امروز با اراده و عزم آهنین خویش می‌توانند موجب جهش چشمگیر و حیرت‌انگیز کشور شده و در مسیر توسعه و رشد علمی قرار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: کشور‌های غربی هر‌چه قدر که با توطئه ‌و دسیسه‌چینی درصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، قطعا با هوشیاری و بیداری ملت ایران شکست می‌خورند.

عباسی اضافه کرد: باید با تلاش و برنامه‌‌ریزی‌ کلان در کشور زمینه برای آبادانی و رونق هرچه بیشتر در شهرها‌و روستاها فراهم شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول