اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس مکتوب شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: باید به‌ طور جدی به تدوین اسناد مکتوب معنوی، ارزش‌ها و خاطره‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخته تا نسل جوان با این مفاهیم آشنا شود.

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس مکتوب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در چهارمین نشست ستاد کنگره شهدای این استان، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای پر از حماسه و افتخار برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: عزت و افتخار کشور مرهون جانفشانی‌ها و فداکاری رزمندگان، ایثارگران و شهیدان گرانقدری است که برای حاکم شدن اسلام عزیز از جان خویش گذشتند.

محمدسلیمانی با اشاره به رسالت یادگاران سال‌های دفاع مقدس، ادامه داد: باید این حماسه‌آفرینی‌ها به شکل مطلوب به آحاد مردم انتقال داده شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه همگان وظیفه دارند به درستی از گنجینه‌های دفاع مقدس حراست و پاسداری کنند، گفت: لازم است تا فرماندهان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا در بیان خاطرات اهتمام ویژه داشته باشند و مسئولان نیز به شکل هنرمندانه نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.

محمدسلیمانی با اشاره به اینکه ارزشمندی و بزرگی دوران دفاع مقدس هرگز فراموش شدنی نیست، ادامه داد: با توجه به فداکاری‌های رزمندگان و شهدای این جنگ تحمیلی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت است و باید در این زمینه با تدوین برنامه‌های خاص و بزرگداشت این مراسم، نشان دهیم که پایبند به این ارزش‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است، این که باید با روش‌های علمی و درست رشادت‌ها و درس‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم و به تدوین اسناد مکتوب معنوی، ارزش‌ها و خاطره‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به‌ طور جدی پرداخته تا نسل جوان با این مفاهیم آشنا شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول