اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

فداکاری رزمندگان رمز آزادی خرمشهر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: راز و رمز آزادی خرمشهر رهبری هوشمندانه امام راحل و ایثارگری رزمندگان اسلام بوده است.

فداکاری رزمندگان رمز آزادی خرمشهر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان عنبرآباد آزادسازی خرمشهر را نقطه عطف جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: این مهم با روحیه معنوی رزمندگان اسلام تحقق یافته است.

وی با بررسی سیر تاریخی هجوم بیگانگان به خرمشهر افزود: طی 100 سال گذشته خرمشهر بارها توسط نیروهای بیگانه اشغال شده بود که هر بار با امتیاز دادن از سوی ایران آزاد می‌شد.

افشارمنش با اشاره به اینکه در آخرین مرحله از این هجوم‌ها، خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 آزاد شد، تصریح کرد: این شهر با عزم راسخ رزمندگان اسلام بدون هیچ‌گونه باج‌دهی به دشمن با عزت و اقتدار آزاد شد.

وی ابراز داشت: راز و رمز آزادی این شهر رهبری هوشمندانه و با بصیرت حضرت امام خمینی (ره) و اخلاص و فداکاری رزمندگان اسلام است.

افشارمنش عنوان کرد: متولیان و مسئولان شهرستان عنبرآباد باید با توجه به اهمیت موضوع نسبت به برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری برنامه‌های در خور شأن شهدا اقدامات لازم را به عمل آورند.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه این مملکت هر چه دارد از برکت خون شهداست، گفت: این شهرستان در آزادسازی خرمشهر سه شهید والامقام در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول