اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندهان و ایثارگران کاشانی

همایش رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش رزمندگان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس با حضور فرماندهان و فعالان کاشانی این عملیات در مجموعه ورزشی بنیاد شهید شهرستان کاشان برگزار شد.

همایش رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرمانده سپاه کاشان فتح خرمشهر را نمایش قدرت سربازان اسلام و یاران مکتب امام راحل دانست و با استناد به بیانات بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه ''خرمشهر را خدا آزاد کرد'' اظهار داشت: رزمندگان اسلام بدون امکانات و با توکل به خدا، موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

جواد نائینی افزود: حماسه 34 روز مقاومت رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق، نمادی از مظلومیت و اقتدار ملت ایران است.

وی افزود: 34 روز مقاومت خرمشهر، نمادی از حماسه مظلومیت و حقانیت ایران است که همه دنیای کفر، در حمایت از رژیم بعثی عراق جمع شدند و ملت ایران را دست خالی و بدون داشتن آمادگی لازم، وارد جنگی تمام عیار کردند.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به اینکه مظلومیت نیروهای ایرانی در جنگ 34 روزه خرمشهر دو طرفه بود ابراز داشت: جبهه مقاومت از یک طرف در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق و از سوی دیگر با خیانت‌های داخلی بنی‌صدر مواجه شده بود.

نائینی عدم به‌کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص و نیز دسترسی نداشتن به امکانات اولیه جنگ را دلیلی بر اسارت خرمشهر عنوان کرد و افزود: در حالی‌که رژیم بعثی عراق برای تسخیر خرمشهر یک لشکر زرهی اختصاص داده بود رزمندگان موفق شدند با این شرایط، 34 روز مقاومت کنند.

وی از سوم خرداد به‌عنوان روز اقتدار ملت ایران یاد کرد و گفت: رزمندگان بعد از 19 ماه که خرمشهر در اوج مظلومیت در اسارت رژیم بعثی عراق بود توانستند با بیرون کردن خائنان داخلی و بکارگیری تفکر بسیجی و قرآنی و نیز استفاده درست از امکانات محدود، با فتح خرمشهر تفکر عاشورایی را زنده کنند.

فرمانده سپاه کاشان گفت: رزمندگان اسلام عملیات‌های بزرگی نظیر طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس را علیه رژیم بعثی عراق اجرا کردند و سوم خرداد موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

همایش رزمندگان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس شهرستان کاشان همراه با ذکر خاطرات دفاع مقدس توسط فرماندهان و فعالان جنگ هشت ساله با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، بسیجیان و مسئولان شهرستان کاشان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد. 

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول