اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

خاطرات رزمندگان برای ترویج فرهنگ ایثار موثر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: باید از خاطرات ارزشمند ایثارگران و جانبازان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده شود.

خاطرات رزمندگان برای ترویج فرهنگ ایثار موثر است

 موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ همزمان با گرامیداشت سوم خرداد به عنوان سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس از ضروریات است، افزود: سوم خرداد به عنوان نقطه عطف تاریخ جنگ از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با  اشاره به حضور کشورهای مختلف در جنگ علیه ایران تصریح کرد: حضور کشورهای مختلف بر اهمیت پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات‌‌‌های مختلف از جمله عملیات بیت‌المقدس می‌افزاید.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی در عرصه‌های مختلف شد، افزود: آزاد‌سازی خرمشهر موجب تغییر دیدگاه جهان نسبت به ایران اسلامی شد.

متوسلین با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در قبال پیروزی‌های رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل افزود: فرموده امام که من دست و بازوی رزمندگان را می‌بوسم بر اهمیت این موضوع می‌افزاید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یادگاران دوران دفاع مقدس در جامعه زندگی می‌کنند، افزود: باید از این افراد به نحو مطلوبی تجلیل و از خاطرات ارزشمند آنان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره گرفت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول