اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

پروژه‌های آستان قدس رضوی از پروژه‌های عام‌المنفعه است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: پروژه‌های آستان قدس رضوی از جمله پروژه‌های عام‌المنفعه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

پروژه‌های آستان قدس رضوی از پروژه‌های عام‌المنفعه است

احمد عجم بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع آموزشی پسرانه شبانه‌روزی امام رضا (ع) و مسجد و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) روستای زیاران شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: برکات و خیرات نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل تأسی به ائمه اطهار (ع) به ویژه وجود مبارک امام رضا (ع) بوده است.

وی افزود: احداث پروژه‌های آستان قدس رضوی از بناهای یادگار و ماندگار محسوب می‌شود که امروز در روستای زیاران شاهد افتتاح دو پروژه آموزشی و مذهبی هستیم.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم که مرکز آموزشی زیاران به مرکزی برای ترویج معارف شیعی و علوی تبدیل شود تا نسل نوجوان بتواند با تأسی از سیره امام رضا (ع) از آسیب‌های اجتماعی مصون مانده، در آینده فرد مفیدی در جامعه شده تا به مردم خدمت کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: پروژه‌های آستان قدس رضوی از پروژه‌های عام‌المنفعه و سودمند برای مردم است که می‌طلبد که به نحو احسن استفاده شود.

وی نهادینه شدن فرهنگ علوی برای مقابله با جنگ نرم را در جامعه ضروری دانست.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول