اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

آستان‌قدس در ترویج سیره رضوی اهتمام ویژه ورزد

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) رسالت اساسی آستان‌قدس رضوی را ترویج سیره رضوی و آثار امام رضا(ع) عنوان کرد.

آستان‌قدس در ترویج سیره رضوی اهتمام ویژه ورزد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری فعالیت‌های مراکز و مؤسسات آستان‌قدس رضوی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این فعالیت‌ها هم‌سو با ترویج سیره رضوی و معارف دینی است.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: آستان‌قدس رضوی باید آثار به جا مانده از حضرت رضا(ع) را تهیه و در دسترس علاقه‌مندان، اندیشمندان و فرهیختگان قرار دهد.
وی ادامه داد: آستان‌قدس رضوی در شناساندن و معرفی سیره امام رضا(ع) به‌ویژه دوران ولایت عهدی آن حضرت می‌بایست اهتمام ویژه ورزد.
اختری خاطرنشان کرد: از جمله القاب حضرت رضا(ع) در میان ائمه اطهار(ع)، عالم آل محمد است و این بدان معنی است که آن حضرت مشعل‌دار علم و دانش الهی در زمین است.
وی مدیریت آستان‌قدس رضوی را نمادی از مدیریت مؤفق اسلامی دانست و افزود: این مدیریت باید در تمام مراکز جهان اسلام گسترش یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول