اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

آستان قدس رضوی منشأ تحولات عظیم در آبیک است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک وجود آستان قدس رضوی را منشأ تحولات عظیم و اثرگذار در آینده شهرستان آبیک دانست.

آستان قدس رضوی منشأ تحولات عظیم در آبیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی ظهر امروز د‌ر مراسم افتتاح مسجد و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) و مجتمع آموزشی پسرانه شبانه‌روزی امام رضا (ع) روستای زیاران اظهار کرد: امروز فرصت تاریخی و مغتنمی برای شهرستان آبیک به دست آمده چرا که وجود آستان قدس رضوی و پروژه‌های عمرانی عطر و بوی خراسان رضوی را برای مردم به همراه داشته است.

وی افزود: به یمن وجود امام رضا (ع) ا‌ز مواهب خوبی برخوردار هستیم که امیدواریم این نعمت‌ها برای مردم استان قزوین به ویژه مردم شهرستان آبیک بیشتر شود.

وی افزود: آستان قدس رضوی ظرفیت این امر را دارد که با احداث واحدهای صنعتی در ایجاد اشتغال نقش بسزایی ایفا کند، چرا که تحقق این امر در ایجاد اشتغال جوانان منطقه راهگشا است.

این مسئول ادامه داد: از آستان قدس رضوی می‌خواهیم که با توجه به اختصاص زمین برای احداث حوزه علمیه برادران د‌ر شهرک قدس مربوط به آستان قدس رضوی، اعتبار قابل توجهی اختصاص داده شود، به خاطر اینکه مجوز زمین از شهر مقدس قم صادر شده است و مردم با مراجعه به فرمانداری یا به طور حضوری درخواست روحانی می‌کنند که به دلیل نبود حوزه علمیه با کمبود روحانی مواجه هستیم.

فرماندار شهرستان آبیک خاطر‌نشان کرد: با استقرار یک واحد مادر و یا شهرک صنعتی از سوی آستان قدس رضوی می‌توان در ایجاد اشتغال پایدار گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

اعلایی بیان کرد: از آستان قدس رضوی می‌خواهیم که با توجه به این که بخش قابل توجهی از کریدور شمال از شمال بزرگراه‌های کشور در مسیر شهرستان آبیک و اتوبان قزوین ـ تهران قرار گرفته و متعلق به آستان قدس رضوی است، احداث یک مجتمع عظیم رفاهی را در دستور کار قرار دهد که امیدواریم مسئولان ذی‌ربط به این مسئله توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول