اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی مشهد:

اقدامات آستان‌قدس در محدوده حرم رضوی منحصر به فرد است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اقدامات آستان‌قدس رضوی در محدوده حرم مطهر امام رضا (ع) منحصر به فرد است.

اقدامات آستان‌قدس در محدوده حرم رضوی منحصر به فرد است

عباس شیر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: انصافا کارهای این ارگان و مجموعه فرهنگی و چند منظوره که منتسب به امام هشتم شیعیان نیز است در محدوده حرم رضوی تاکنون فوق‌العاده بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و میزبانی آستان‌قدس رضوی از میلیون‌ها زائر و مسافر عاشق خاندان عصمت و طهارت افزود: این میزبانی در حد اعلای خود در این حریم صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: همچنین آستان‌قدس رضوی در بحث ساخت مجتمع‌های میان راهی نیز برای رفاه هر چه بیشتر زائران امام رضا (ع) اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

وی خواستار همکاری بیشتر این مجموعه ارزشی با شهرداری مشهد شد و گفت: با افزایش همکاری‌ها بین این دو بخش اقدامات بسیار مناسب‌‌تری را می‌توان در اختیار زائران و عاشقان بارگاه قرار داد.

شیر محمدی توضیح داد: همچنین با افزایش سطح تعاملات بین این دو ارگان تا دروازه شهر میزان خدمات‌رسانی به زائران نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های آستان‌قدس رضوی در ایام عید نوروز همه ساله بسیار جامع و کامل است، ابراز امیدواری کرد: نوروز 91 نیز مانند سال‌های گذشته شاهد نشاط معنوی خاص در حرم امام رضا (ع) باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به اقدامات شهرداری این شهر برای آماده‌سازی خود در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند چند سال اخیر شهرداری مشهد برای زیباسازی و مناسب‌سازی این شهر با ایام نوروز کارهای زیادی را انجام داده است.

وی تاکید کرد: گل‌آرایی‌ها و نصب نمادهای مرتبط با ایام نوروز از جمله مهم‌ترین این اقدامات بوده که تاکنون این شهرداری انجام داده است.

شیر محمدی با بیان اینکه شهر مشهد باید در خور شان حضرت رضا(ع) باید تزیین شود، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مختلفی چون آستان‌قدس رضوی نیز در این زمینه می‌توانند نقش بسیار ارزنده‌ای را در این زمینه ایفا کنند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول