اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه امسال در اهواز

پنجمین کنفرانس ملی «نیروگاه‌های برق» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پنجمین کنفرانس ملی «نیروگاه‌های برق» در روز ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاری در اهواز برگزار می‌شود.

پنجمین کنفرانس ملی «نیروگاه‌های برق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، عبدالرسول زرگر اظهار داشت: به دلیل ضرورت بحث تولید در خوزستان تصمیم گرفته شد پنجمین کنفرانس نیروگاه‌های برق کشور در خوزستان و در شهر اهواز برگزار شود.

وی با بیان اینکه استان خوزستان از لحاظ ظرفیت منصوبه نیروگاهی دارای مقام اول در کشور است، افزود: همزمان با برگزاری کنفرانس، نمایشگاهی از تولیدات داخل در حوزه صنعت برق نیز برپا می‌گردد و تولیدکنندگان داخلی در آن حضوری فعال خواهند داشت.

دبیر کمیته اجرایی کنفرانس تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که از این کنفرانس نسبت به کنفرانس‌های قبلی در بخش ارسال مقالات استقبال خوبی شود و محورهای ارسال مقالات نیز 14 مورد هستند که موضوعات مختلف در صنعت برق را پوشش می‌دهند.

زرگر محورهای پنجمین کنفرانس را مدیریت برنامه ریزی و تعمیرات نگهداری نیروگاه‌ها، ممیزی انرژی و بهینه سازی مصرف داخلی انرژی در نیروگاه‌ها، افزایش راندمان در نیروگاه‌ها، بهره برداری و عوامل تأثیرگذار در کاهش خروجی‌های اضطراری و محدودیت تولید واحد‌ها، فن آوری اطلاعات در بهره‌برداری و تعمیرات، خصوصی‌سازی و برون‌سپاری، انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده، استراتژی مدیریت در بالابردن کارایی نیروگاه‌ها، محدودیت‌های تولید فصلی نیروگاه‌ها و عوامل تأثیرگذاری بر آن‌ها، کنترل، حفاظت و اتوماسیون، هوشمندسازی نیروگاه‌ها و جایگاه نیروگاه‌ها در شبکه‌های هوشمند، شیمی، مواد و خوردگی، طراحی، تجهیزات و ساخت داخل نیروگاه‌ها و تکنولوژی‌های نو در نیروگاه‌ها اعلام کرد.

زرگر افزود: محققان و پژوهشگرانی که تمایل به ارسال مقاله در این کنفرانس را دارند می‌توانند مقاله خود را مطابق دستورالعمل مندرج به صورت الکترونیکی، از طریق سایت کنفرانس به آدرس www. EPGC5. IR ارسال نمایند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول