اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور احمدی‌نژاد

نیروگاه 648 مگاواتی زاگرس کرمانشاه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس در استان کرمانشاه را افتتاح کرد.

نیروگاه 648 مگاواتی زاگرس کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمود احمدی‌نژاد در سفر خود به کرمانشاه هم‌اکنون نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس استان را افتتاح کرد.

رئیس جمهور در مراسم افتتاح این نیروگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و در جریان چگونگی روند احداث و فعالیت‌های نیروگاه گازی کرمانشاه قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس استان کرمانشاه گفت: در سایه رهبری صدای ایران به گوش جهانیان رسیده است.

دادوش هاشمی ادامه داد: هر طرحی که مطرح می‌شود زحمات بسیاری را متحمل می‌شود که در این راستا  خدمات دولت نهم و دهم بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه  ایران اسلامی به کارگاه بزرگی تبدیل شده است افزود: پیشرفت‌های بی‌شمار ایران علی‌رغم تحریم‌ها، نشانه‌ای از  توانمندی‌ها و خدمات دولت خدمتگزار نهم و دهم است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تحولات استان کرمانشاه در دولت نهم و دهم با گذشته قابل مقایسه نیست و پیشرفت‌های استان رو به افزایش است.

نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس کرمانشاه با ظرفیت 648 مگاوات در چهار واحد گازی هر یک به ظرفیت 162 مگاوات در مجاورت نیروگاه حرارتی بیستون احداث شده است.

این نیروگاه دارای چهار واحد گازی به ظرفیت هر کدام 162 مگاوات بوده و در زمینی به مساحت حدود 27 هکتار احداث شده است.

این پروژه با اعتباری افزون بر چهار هزار و 400میلیارد ریال اجرا شده است. دراین مراسم مجید نامجو وزیر نیرو و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه، فرماندهان نیروی انتظامی کرمانشاه و فرمانداران شهرستان‌ها و مسئولان استان همراه رئیس‌جمهور حضور دارند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول