اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خبر داد

انتقال کسبه آهن‌فروشان نیروگاه به شهرک تلاشگران

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: به منظور ایجاد آرامش و جلوگیری از ازدحام صنوف مزاحم در سطح شهر، صنف آهن‌فروشان منطقه نیروگاه به شهرک تلاشگران منتقل می‌شود.

انتقال کسبه آهن‌فروشان نیروگاه به شهرک تلاشگران

حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر از بدنه مردم هستند اظهار داشت: شوراها از بدنه و منتخب مردم بوده و هیچ فردی نمی‌تواند بهتر از مجموعه شورا برای آنها تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به دخالت برخی مدیران در حیطه وظایف شورا گفت: برخی مدیران دولتی به صورت غیر قانونی در حیطه وظایف شورا به ویژه مصوبات با توجه به اینکه حق هیچ‌گونه دخالتی ندارند وارد می‌شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: تصمیمات به صورت منطقی در فضای شورا مطرح شده و اگر به سمتی حرکت کنیم که تضاد و برخورد با نظرات شهرداری ایجاد شود، به همگرایی خواهیم رسید.

وی افزود: شورای شهر خود را همکار مردم در اداره شهر می‌داند در همین راستا نیز آماده شنیدن نقطه نظرات مدیران استانی و مردم در راستای ایجاد فضای مثبت همکاری و پایداری برای رسیدن به تفاهم و حل مسائل شهری است.

بختیاری ابراز داشت: در سال گذشته 126 جلسه رسمی در شورای اسلامی شهر قم برگزار شده که طی این جلسات هزار و 500 مورد لوایح مطرح شده از سوی شهرداری مربوط به طرح توسعه و تعریض شوارع قم به تصویب رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: هفت هزار و 44 مورد نامه اعم از نامه‌های مردمی، شهرداری و سایر ادارات در شورای شهر قم پیگیری شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین 6 هزار و 355 مورد نامه از شورای اسلامی شهر قم در خصوص پاسخ به مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم و شهرداری صادر شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تصویب مجوز اعمال تخفیفات ساختمانی بیان داشت: تخفیفات ساختمانی به میزان 35 درصد در سه ماهه نخست سال جاری ابلاغ شده است.

وی از تصویب مجوز ایجاد حساب بانکی مشترک بین شهرداری و هیئت امنای صنف آهن‌فروشان خبر داد و گفت: آهن‌فروشان منطقه نیروگاه به عنوان یکی از صنوف مزاحم برای مردم در این منطقه در سال جاری به شهرک تلاشگران منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول