اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

افتتاح بیمارستان نیروگاه در سال 92

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان منطقه نیروگاه در صورت تامین اعتبارات لازم تا شهریور سال آینده خبر داد.

افتتاح بیمارستان نیروگاه در سال 92

شمس‌الدین حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص وضعیت احداث بیمارستان منطقه محروم نیروگاه قم اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات موجود بر سر راه احداث بیمارستان نیروگاه برطرف شده است و احداث این بیمارستان مرحله اجرایی را طی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیگیر این هستیم که مشکلات اعتباری بیمارستان منطقه محروم نیروگاه برطرف شود گفت: البته این پروژه جزو پروژه‌های مهر ماندگار نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با این حال تلاش می‌کنیم که تا پایان مرداد یا شهریور سال 92 شاهد به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان منطقه نیروگاه باشیم.

وی با اشاره به پیگیری استاندار قم در خصوص احداث بیمارستان نیروگاه و همچنین بیمارستان فرقانی اظهار کرد: وزیر بهداشت نیز حمایت‌های لازم را داشته‌ و دستورات لازم را صادر کرده‌‌اند و ما نیز عزم خود را جزم کرده‌ایم که این دو بیمارستان هر چه زودتر وارد چرخه بهداشت و درمان قم شود.

شایان ذکر است بیمارستان نیروگاه با هدف خدمت‌رسانی به مردم این منطقه در روز 24 دی ماه سال 88 توسط رئیس مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد، در ابتدا قرار بود که این بیمارستان با 64 تخت احداث شود که پس از پیگیری‌های لازم ارتقای این بیمارستان به 128 تخت در دستور کار قرار گرفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این طرح در مدت زمان 30 ماه از زمان آغاز عملیات اجرایی و تا تابستان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان منطقه نیروگاه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان بوده و در متراژ 13 هزار و 400 متر زیربنا در شش طبقه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول