اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

کمک 21 میلیارد تومانی احمدی‌نژاد برای ساخت نیروگاه زباله ‌مازندران

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: در روزهای اخیر رئیس جمهور مبلغ 21 میلیارد تومان برای احداث نیروگاه برق از زباله در مرکز و غرب استان اختصاص داد.

کمک 21 میلیارد تومانی احمدی‌نژاد برای ساخت نیروگاه زباله ‌مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی عصر امروز در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران در روستای لالیم اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که در دولت احمدی‌نژاد در حال پیگیری است اجرای طرح هادی در روستاها است که با اجرای این طرح، ساخت و ساز در روستاها ساماندهی می‌شود.

وی خواستار اجرای طرح درختکاری در منطقه شیب‌دار لالیم شد و گفت: با رونق گردشگری در این منطقه کاشت درخت در برنامه کاری قرار گیرد که از فرسایش خاک جلوگیری کند.

استاندار مازندران خواستار بهره‌برداری مناسب از ظرفیت هواپیمایی ماهان در مازندران شد و بیان داشت: هواپیمایی ماهان که در حال گسترش فعالیت در مازندران است از حمایت مناسبی مردمی برخوردار شود.

وی خواستار تبلیغات مناسب برای هواپیمایی ماهان در مازندران شد.

طاهایی در ادامه با اشاره به اجرای طرح گردشگری توسط مسئولان ماهان در مازندران تاکید کرد: برای اجرای مناسب این طرح زمان‌بندی اجرای طرح تعریف شود.

وی تاکید کرد: اجرای طرح جامع روستای لالیم را که از طرف معاون عمرانی مازندران مطرح شد توسط مسئولان شرکت گردشگری پیگیری شود تا در راستای اجرای این طرح منافع روستائیان نیز با هدف توسعه گردشگری حفظ شود.

این مسئول در ادامه به برخی طرح‌های عمرانی در مازندران اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر رئیس جمهور مبلغ 21 میلیارد تومان برای احداث نیروگاه برق از زباله در مرکز و غرب استان اختصاص داد.

استاندار مازندران یادآور شد: در بودجه 91 نیز برای احداث ‌نیروگاه برق از زباله ردیف مشخص اختصاص یافت.

وی در ادامه با حمایت جدی از طرح گردشگری ماهان در روستای لالیم تصریح کرد: اجرای پروژه ماهان در مازندران مورد تاکید است و زمینه‌ای ایجاد شود تا زمین‌های اطراف این پروژه به باغ تبدیل شود.

این مسئول با اشاره به رونق گردشگری در مکه و مدینه اضافه کرد: هدف گردشگری ماهان جذب توریست‌های مسلمان منطقه خلیج‌فارس و شیعه‌نشین کشورهای عربی است.

استاندار مازندران در ادامه با موافقت ایجاد دانشکده گردشگری در مرکز استان مازندران که از درخواست‌های مجریان پروژه گردشگری در مازندران بود، یادآور شد: دولت خلاء دانشکده گردشگری در مازندران را احساس کرد  و ایجاد دانشکده در نوشهر در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به ورود برخی مسافران در مازندران گفت: برخی مسافرانی که در مازندران حضور پیدا می‌کنند چادرخواب هستند و این نوع گردشگران سرمایه مناسبی را وارد استان نمی‌کنند.

طاهایی در پایان گفت: زمینه‌ای ایجاد شود تا از ورود گردشگران در مازندران عواید مالی نصیب استان شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول