اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال

شیرین‌فراز در استادیوم انقلاب میزبان تربیت یزد خواهد بود

خبرگزاری فارس: از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم شیرین‌فراز کرمانشاه در استادیوم انقلاب میزبان تربیت یزد خواهد بود.

شیرین‌فراز در استادیوم انقلاب میزبان تربیت یزد خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم فوتبال شیرین‌فراز کرمانشاه در شانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال به مصاف تربیت یزد می‌رود.
بر اساس گزارش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، شیرین‌فراز در حالی به مصاف این تیم می‌رود که در دور رفت با نتیجه 2 بر یک شکست خورده است.
این گزارش می‌افزاید: شیرین‌فراز در این دوره از رقابت‌ها و در هفته نخست به مصاف برق شیراز رفت و با نتیجه یک بر صفر اولین طعم تلخ شکست را چشید. این تیم در هفته دوم با آلومینیوم هرمزگان یک بر یک مساوی کرد و در هفته سوم نیز در مقابل تربیت یزد با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.
اما در هفته چهارم رقابت‌ها، تنها برد شیرین‌فراز در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رقم خورد؛ در این هفته شیرین‌فراز توانست ماشین‌سازی تبریز را یک بر صفر شکست دهد.
بنابراین گزارش، این پیروزی با سه نتیجه مساوی ممتد ادامه پیدا کرد، شیرین‌فراز در سه هفته بعد در مقابل تیم‌های مسجد سلیمان، گل‌گهر سیرجان و شهرداری یاسوج مساوی کرد تا اینکه در نهایت در هفته هشتم رقابت‌ها و در مقابل تیم گهر زاگرس متحمل شکستی سنگین شد؛ در این هفته شیرین‌فراز 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد و یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد.
دیدار تیم‌های شیرین‌فراز کرمانشاه و پاس همدان در هفته نهم رقابت‌ها نیز که در کرمانشاه برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و شیرین‌فراز با هشت امتیاز در رده 12 جدول قرار گرفت.
این تیم در هفته دهم از کاوه تهران شکست خورد و در رده 13 جدول قرار گرفت و سپس در هفته یازدهم 2 بر یک نیروی زمینی تهران را شکست داد که طعم شیرین این پیروزی چندان دوام نیاورد و در هفته دوازدهم با نتیجه 3 بر یک از استقلال صنعتی خوزستان شکست خورد.
شیرین‌فراز پس از دیدار هفته دوازدهم خود و در هفته آخر رقابت‌های نیم فصل نساجی را 2 بر صفر شکست داد و با  14 امتیاز در رده 9 جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گرفت.
شیرین‌فراز در هفته چهاردهم نیز توانست برق شیراز را در کرمانشاه با حساب یک بر صفر شکست دهد و با تساوی بدون گل در مقابل آلومینیوم هرمزگان، هفته پانزدهم را به پایان رساند تا در هفته شانزدهم رقابت‌ها و در حالیکه در رده 11 جدول قرار دارد روز جمعه، هفتم بهمن‌ ماه پذیرای تربیت یزد در کرمانشاه باشد که این تیم در رده هشتم جدول قرار دارد.
انتهای پیام/ر30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول