اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجا‌‌ن‌شرقی:

فروش بلیت استادیوم یادگار امام باید قانونمند شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: بلیت‌فروشی در استادیوم یادگار امام(ره) تبریز باید قانونمند و برای رفاه حال تماشاگران پرشور آذربایجا‌ن‌شرقی و تبریز باشد.

فروش بلیت استادیوم یادگار امام باید قانونمند شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی،  اکبر محمودی در جلسه هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال برای حضور نمایندگان AFC در تبریز اظهار کرد: فوتبال گل سرسبد ورزش آذربایجان‌شرقی است و تیم تراکتورسازی تبریز که هویت ورزشی و فرهنگی استان است همواره نشاط و شادابی خاصی به جامعه تزریق کرده است.

محمودی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی تبریز در انسجام اجتماعی و فرهنگی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و مسئولان برای ارتقای جایگاه تیم تراکتورسازی تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در خصوص حضور نمایندگان AFC در تبریز گفت: کارهای عملیاتی بر اساس جدول زمانبندی و نیازهای استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام(ره) برای حضور نمایندگان AFC آغاز شده است و همه چیز برای کسب مجوز و تاییدیه AFC آماده است تا تیم تراکتورسازی تبریز برای حضور در لیگ باشگاه‌های آسیا مشکلی نداشته باشد.

محمودی، در دیدار با جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی و مسئولان کمیته‌ها در خصوص چگونگی بلیط‌فروشی در مسابقات باشگاهی کشور تصریح کرد: بلیت‌فروشی در استادیوم یادگار امام(ره) تبریز در راستای رفاه حال تماشاگران و دسترسی آسان برای تهیه بلیط براساس قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید باشد.

وی افزود: در هفته آینده جلسه‌ای با حضور کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در تهران برای اجرای بهتر و موفق بلیت‌فروشی در استادیوم برگزار خواهد شد.

محمودی، در خصوص حمایت هیئت فوتبال از باشگاه‌های فوتبال اظهار کرد: هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی حمایت از باشگاه‌های فوتبال و به‌خصوص باشگاه‌های حاضر در لیگ فوتبال را در سرلوحه کار و اقدامات خود قرار دهد و در این راه اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: برای مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیا تیر دروازه‌های استادیوم یادگار امام(ره) از فلزی به فایبرگلاس تغییر خواهد یافت و اتاق احیا و کمک‌های‌اولیه پزشکی اختصاصی برای تماشاگران و ورزشکاران ایجاد و جایگاه خبرنگاران به میزهای تحریر و کولر مجهز خواهد شد و نورافکن‌های استادیوم بازسازی اساسی شده و بر اساس قانون AFC به یک‌هزار و 200 ارتقا خواهد یافت.

جلسه هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال برای حضور نمایندگان AFC در تبریز با حضور اکبر محمودی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال، حبیب ستوده‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، مسئولان استادیوم یادگار امام(ره) و کمیته‌های هیئت فوتبال در محل استادیوم یادگار امام(ره) تبریز تشکیل شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول