اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از استادیوم بجنورد مطرح شد

انتقاد معاون استاندار از معطل ماندن ساخت استادیوم 15 هزار نفری بجنورد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی از معطل ماندن ساخت پروژه استادیوم 15 هزار نفری بجنورد انتقاد کرد.

انتقاد معاون استاندار از معطل ماندن ساخت استادیوم 15 هزار نفری بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمدرضا عفتی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از این پروژه اظهار داشت: بعد از دو سال از تأخیر پروژه استادیوم 15 هزار نفری بجنورد، کارگاه این استادیوم نیز تعطیل شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 79 درصدی پروژه استادیوم تختی بجنورد گفت: تاکنون برای اجرای این پروژه بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و تکمیل نشدن آن، این پروژه بزرگ را با خسارت ناشی از تأخیر در تکمیل آن مواجه کرده است.

عفتی با بیان اینکه سالن سرپوشیده 6 هزار نفری بجنورد نیز در مجموعه استادیوم این شهر احداث می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه روند ساخت این پروژه نیز رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: با وجود گذشت سه سال از آغاز اجرای این پروژه لیکن میزان پیشرفت فیزیکی 39 درصد بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی واگذاری دو پروژه بزرگ ورزشی صرفاً به یک پیمانکار را از مشکلات تسریع در اجرای این پروژه‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: این موضوع بارها به مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز یادآوری شده، لیکن در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه زمان‌بندی شده این پروژه ورزشی قرار بود تا در 13 تیر امسال به اتمام و تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان شود، افزود: هم‌اکنون اجرای این پروژه حدود 60 درصد از برنامه عقب است.

عفتی با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای ورزشی در خراسان‌شمالی به منظور تقویت ورزش در استان از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواست تا در این زمینه تدبیر کرده تا این پروژه‌های ورزشی به سرانجام برسد.

وی اظهار داشت: بر اساس تأکیدات استاندار خراسان‌شمالی باید پروژه‌های نیمه‌تمام امسال به بهره‌برداری برسد، از این رو ضرورت داشته تا نسبت به اجرای پروژه‌های ورزشی نیز تسریع شود.

به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی از این مجموعه ورزشی بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

استادیوم 15 هزار نفری و سالن شش هزار نفری سرپوشیده بجنورد در شش کیلومتری جنوب بجنورد و در حوالی سیلو قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول