اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل مطرح کرد

امیدواریم ‌‌عملیات ساخت ‌استادیوم آمل از سر گرفته شود‌

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل ساخت استادیوم ورزشی شهید چمران آمل را بزرگ‌ترین دغدغه ورزشی در این شهرستان بیان کرد و گفت: این ورزشگاه از مصوبات سفرهای گذشته رئیس‌ جمهور است که امیدواریم به زودی عملیات ساخت آن دوباره از سر گرفته شود.

امیدواریم ‌‌عملیات ساخت ‌استادیوم آمل از سر گرفته شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در آیین افتتاح سالن ژیمناستیک شهرستان آمل از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به مازندران با اشاره به اینکه برای ساخت این سالن، 2 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: این سالن در فضایی به مساحت 635 متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سالن از سال 89 آغاز شده است، از وجود 19 سالن ورزشی در این شهر خبر داد.

اکبرزاده با اعلام اینکه 12 فضای ورزشی روباز در آمل وجود دارد، اظهار داشت: در مجموع تعداد 40 سالن ورزشی دولتی، روباز و سرپوشیده در آمل وجود دارد.

به گفته وی، سرانه ورزشی این فضاها 40سانتی‌متر است.

رئیس شورای ورزش شهرستان آمل از وجود 64 باشگاه ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: این باشگاه‌ها 13 سانتی‌متر فضای ورزشی در این شهر ایجاد کرده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی در آمل 13 مجموعه و سالن ورزشی دارند، افزود: تنها پنج سانتی‌متر سرانه ورزشی در اختیار دستگاه‌های دولتی است.

اکبرزاده با اعلام اینکه مجموع فضاهای ورزشی شهرستان آمل 108 مکان است، اظهار داشت: سرانه ورزش در شهرستان آمل 58 سانتی‌متر است.

وی تصریح کرد: 211هزار و 564 متر مربع فضای ورزشی در آمل تعریف شده است.

فرماندار آمل ساخت استادیوم ورزشی شهید چمران آمل را بزرگ‌ترین دغدغه ورزشی در این شهرستان بیان کرد و گفت: این ورزشگاه از مصوبات سفرهای گذشته رئیس‌ جمهور است که امیدواریم به زودی عملیات ساخت آن دوباره از سر گرفته شود.

انتهای‌پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول