اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

15 هزار سکوی استادیوم ورزشی بجنورد آماده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: 15 هزار سکوی استادیوم ورزشی بجنورد آماده شده است.

15 هزار سکوی استادیوم ورزشی بجنورد آماده شد

ابوالقاسم داورزنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به پیشرفت 80 درصدی بزرگ‌ترین استادیوم در دست ساخت خراسان شمالی اظهار داشت: تاکنون برای اجرای این پروژه ورزشی افزون بر 50 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه بزرگ ورزشی از محل مصوبات سفر دولت به خراسان شمالی اجرا شده که اعتبارات آن از منابع ملی تأمین می‌شود.

داورزنی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز از سوی شرکت توسعه و نگهداری زیرساخت‌های اماکن ورزشی، استادیوم 15 هزار نفری دهه فجر سال آینده آماده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سکوهای تماشاچی، فضای سبز، در این پروژه آماده شده است، تصریح کرد: چمن کاری و احداث برخی تأسیسات در زیر سکوهای این استادیوم از برنامه‌های آینده این پروژه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در عین حال خواستار تأمین خدمات مورد نیاز اعم از؛ آب، برق، گاز و تلفن در این پروژه ورزشی شد.

وی مساحت مجموعه ورزشی استادیوم 15 هزار نفری بجنورد را بالغ بر 73 هکتار اعلام کرد و گفت: علاوه بر استادیوم، سالن شش هزار نفری سرپوشیده چندمنظوره نیز در دست ساخت است.

داورزنی پیشرفت فیزیکی این پروژه ورزشی را 40 درصد عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه قابل قبول است.

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه‌های ورزشی اکنون برای ادامه اجرا با مشکل نقدینگی مواجه هستند، اظهار امیدواری کرد تا با تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه‌ها، سرعت اجرای استادیوم و سالن ورزشی شش هزار نفره بجنورد شتاب گیرد.

مجموعه ورزشی استادیوم در دست ساخت 15 هزار نفره بجنورد در جنوب این شهر و در محله ارکان قرار دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول