اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نظارت نامطلوب وزارت ورزش در ساخت استادیوم 15 هزار نفری یاسوج

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج از وضعیت نامطلوب و روند کاشت چمن این ورزشگاه به شدت انتقاد کرد و گفت: وزارت ورزش وقت بیشتری برای ساخت این پروژه بگذارد.

نظارت نامطلوب وزارت ورزش در ساخت استادیوم 15 هزار نفری یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد عصر یکشنبه در بازدید از استادیوم 15 هزار نفری قدس یاسوج با اعلام نارضایتی از روند کاشت چمن این ورزشگاه اظهار کرد: اگرچه کارهای بزرگی در ساخت این پروژه ورزشی صورت گرفته ولی باید کار بر طبق زمان‌بندی جلو می‌رفت زیرا اگر حجم عظیمی از کار صورت گیرد ولی به نتیچه نرسد سودی برای مردم ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قرار بود با گرم شدن هوا چمن ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در مرحله‌ای باشد که با چند بار چمن‌زنی آماده برگزاری مسابقات فوتبال شود ولی متاسفانه اینگونه نشد.

نیکزاد با انتقاد از نبود متخصص امر کشاورزی و کاشت چمن در این پروژه گفت: مسئولان و متولیان این پروژه باید حساسیت و جدیت بیشتری به خرج دهند.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، پروژه ورزشی استادیوم 15 هزار نفری یاسوج را یکی از اقدامات مهم دولت در حمایت از ورزش این استان خواند و ادامه داد: در بدو پذیرش مسئولیتم تاکنون بازدیدهای مستمر و زمان‌بندی شده‌ای را به منظور بررسی روند پیشرفت فیزیکی از این پروژه داشته‌ام به گونه‌ای که می‌توان من را مسئول کارگاه در این استادیوم نامید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با ابراز گلایه از وزارت ورزش و جوانان گفت: به علت زیاد بودن کارهای وزارت، عمدتا وقتی برای بازدید و نظارت بر پروژه‌های استانی ندارند که این موضوع موجب بروز مشکلاتی در پیشرفت فیزیکی و کیفی پروژه‌های استانی شده است.

نیکزاد تصریح کرد: ما بارها از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواستیم که وقت بیشتری بگذارند تا دست در دست هم این پروژه مهم را در اختیار مردم و ورزش‌دوستان در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است وزارت ورزش و جوانان اهمیت بیشتری به این موضوع دهد، اضافه کرد: خواسته‌های ما در بازدید مسئولان وزارت از روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج از سطح معاونت به مدیرکل بود و امروز نیز که قرار بود یک کارشناس به این استان بیاید در لحظه آخر با وجود همه هماهنگی‌ها این سفر لغو می‌شود.

نیکزاد تاکید کرد: ما انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان عنایت بیشتری به این پروژه مهم داشته باشند تا هرچه زودتر با کیفیت بالا تحویل مردم داده شود.

نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توان اجرایی این استان بد نیست و اگر مسئولان وزارت ورزش و جوانان وقت نمی‌کنند، با دو خط نامه این مسئولیت را به ما واگذار کنند تا پروژه را جمع کنیم.

نیکزاد بیان کرد: ساخت ورزشگاه حساسیت‌های فنی خاص خود را دارد و اگر وزارت ورزش و جوانان می‌خواهد خودش این کار را به اتمام برساند انتظار حداقلی ما این است که یک کارشناس را اجازه دهند با سفرهایی که به این استان دارد، اقدامات، همراهی‌ها و نظارت فنی لازم را انجام دهد تا این ورزشگاه به سر منزل مقصود برسد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول