اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ارشد استان بوشهر

زمین چمن استادیوم ورزشی شهر کلمه به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: زمین چمن استادیوم ورزشی شهر کلمه به بهره‌برداری رسید.

زمین چمن استادیوم ورزشی شهر کلمه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عصر سه‌شنبه در آیین افتتاح این زمین ورزشی اظهار داشت: توسعه ورزش و تفریحات سالم از مهم‌ترین مسایل است و دولت در این راستا تلاش بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد.

رضا جمشیدی افزود: در سال جاری چند پروژه مهم ورزشی و بیش از شش سالن استاندارد و مجهز در دشتستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و این روند تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جوانان باید به سمت ورزش جذب شوند تا بتوانند در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند و به فضل خدا در توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تلاش مضاعف خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ویژگی‌های این پروژه ورزشی اذعان کرد: این زمین به ابعاد 8 هزار و 150 مترمربع از محل اعتبارات عمرانی و استانی بالغ بر 350 میلیون تومان احداث شده است.

جمشیدی افزود: بعد از سالن ورزشی خلیج‌فارس شهر کلمه که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید این دومین پروژه ورزشی است که در سال 90 در این منطقه افتتاح می‌شود.

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: دشتستان از بزرگ‌ترین شهرستان‌هاست و توسعه ورزش و اماکن ورزشی در این شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌هاست.

غلامحسین خسروی افزود: در هفته دولت امسال چند طرح مهم و بزرگ در دشتستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و یا کلنگ‌زنی شد و امیدوار هستیم بتوانیم رضایت خاطر مردم مناطق مختلف شهرستان را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: دولت برای رفاه و آسایش مردم ارزش قایل است و همه مسئولان در این راستا حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول