اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

40 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه استادیوم 15 هزار نفری سبزوار نیاز است

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار گفت: هر چند تاکنون بالغ بر 120 میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه ملی استادیوم 15 هزار نفری سربداران سبزوار شد، ولی برای تکمیل نهایی آن به بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

40 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه استادیوم 15 هزار نفری سبزوار نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، قاسم شعبانی در بازدید از استخر در حال ساخت مجموعه ورزشی آموزش و پرورش سبزوار و نیز پروژه استادیوم 15 هزار نفری سربداران، اظهار داشت: تاکنون برای احداث این استخر که 40 درصد از زیربنای 5 هزار و 200 متری مجموعه را به خود اختصاص داده، 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار سبزوار عنوان کرد: امیدواریم با اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار دیگر به این پروژه استانی، طرح یاد شده برای تابستان امسال قابل بهره‌برداری باشد.

وی هم‌چنین در بازدید خود از پروژه ملی استادیوم 15 هزار نفری سربداران سبزوار اذعان داشت: هر چند تاکنون بالغ بر 120 میلیارد ریال اعتبار صرف این مجموعه شده ولی برای تکمیل نهایی آن به بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

فرماندار سبزوار در مورد مشکلات مطرح شده از سوی پیمانکار طرح متذکر شد: به نظر می‌رسد عمل نکردن به برخی از تعهدات از سوی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تأمین بخشی از مصالح و کسر آن از قرارداد با توجه به افزایش قیمت برخی مصالح، سبب متضرر شدن پیمانکار و کند شدن روند احداث طرح شده است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول