اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته

دانش‌آموزان اول دبستان پاکدشت بیش از 5600 نفر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته جمعیت دانش‌آموزان ورودی پایه اول ابتدایی شهرستان پاکدشت حدود 5 هزار و 600 نفر است.

دانش‌آموزان اول دبستان پاکدشت بیش از 5600 نفر هستند

محمدرضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: با توجه به آغاز زود هنگام طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از 16 خرداد در شهرستان پاکدشت سنجش در سه پایگاه یبر، خیابان شهید بهشتی، انتهای کوچه ستایش هفتم، آموزشگاه استثنایی مرجانی‌ ـ شهرک قائم (دو هزار واحدی)، آموزشگاه رضوان‌ ـ مامازند، خیابان علامه طباطبایی، روبه‌روی پارک معلم، آموزشگاه عصمتیه آغاز شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت اظهار داشت: طرح سنجش در دو مرحله مقدماتی (غربالگری) و تخصصی با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود.

وی در ادامه هدف اصلی و عمده این طرح را سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی‌های جسمی، ارزیابی وضعیت آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت عنوان کرد.

جوادی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت دانش‌آموزان ورودی پایه اول دبستان در شهرستان پاکدشت حدود 5 هزار و 600 نفر باشد که با توجه به این پیش‌بینی، به منظور رفاه حال این عزیزان با برنامه‌ریزی صورت گرفته دانش‌آموزان هر مدرسه طبق زمان‌بندی مشخص شده به این مراکز مراجعه می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان تاکید کرد: از والدین این دانش‌آموزان نیز انتظار می‌رود که با دریافت معرفی‌نامه از مدرسه برای نوآموزان و مراجعه به پایگاه‌های سنجش در زمینه وضعیت پایش رشدی، بینایی و شنوایی، اختلالات گفتاری، آمادگی تحصیلی، معاینات دهان و دندان و معاینات پزشکی حساس شده تا با همراهی آنان دانش‌آموزان سالمی را راهی مدارس کنیم.

ساعت کار این مراکز از هفت صبح تا 12 ظهر بوده و همه روزه در هر مرکز 40 نفر مورد معاینه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول