اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بجنورد اعلام کرد

دانش آموزان مددجوی بجنوردی معتکف شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد گفت: 100 دانش آموز و دانشجوی کانون پیروان ولایت این نهاد در مراسم اعتکاف امسال شرکت می‌کنند.

دانش آموزان مددجوی بجنوردی معتکف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، رضا وحدانی اظهار داشت: کل هزینه ثبت‌نام شنوندگان از طریق کمیته امداد پرداخت می‌شود و از دانش آموزان و دانشجویان هیچ هزینه‌ای اخذ نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از تعداد معتکفان یاد شده 15 نفر را دانشجویان این کانون تشکیل می‌دهند، افزود: 75 دانش آموز نیز برای شرکت در این مراسم ثبت نام کردند که 6 نفر از آنان پسر و مابقی دانش آموز دختر هستند.

وحدانی با تاکید بر اینکه این نهاد برای تشویق و ترغیب افراد زیرپوشش در مراسم‌های معنوی به خصوص حضور فعال قشر نوجوان و جوان بستر لازم را فراهم می‌کند، گفت: برای تحقق این هدف کلیه هزینه‌های مراسم از سوی این نهاد پرداخت می‌شود که برای حضور این افراد نیز اعتباری بالغ بر 12 میلیون ریال اختصاص یافته و هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بجنورد با بیان اینکه معتکفان در مراسم دعا، نیایش و سخنرانی‌های مذهبی پیش‌بینی شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان شرکت می‌کنند، تصریح کرد: علاوه بر آن این افراد برای ایتام زیرپوشش نیز حامی‌یابی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد برای به جا آوردن مراسم اعتکاف و دعا و نیایش از عصر روز 15 خرداد به مدت سه روز در یکی از مساجد مرکز استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول