اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای استان سمنان

دانش‏آموزان شاهرودی به مسابقات لیگ علمی کشور راه یافتند

خبرگزاری فارس: دانش‏آموزان شاهرودی به مسابقات لیگ علمی کشور "پایا" راه یافتند و افتخاری دیگر را برای استان سمنان رقم زدند.

دانش‏آموزان شاهرودی به مسابقات لیگ علمی کشور راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، تیم لیگ علمی ابوذر غفاری بسیج دانش‏آموزی شاهرود به مرحله کشوری مسابقات علمی "پایا" راه یافت.

مرضیه رجبی، مسئول علمی پژوهشی تیم لیگ علمی شاهرود صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم علمی ابوذر غفاری شاهرود توانست با کسب رتبه عالی، به جمع هشت تیم برتر مسابقات لیگ علمی بسیج دانش‏آموزی کشور راه یابد.

وی با بیان اینکه این تیم در مقطع راهنمایی فعالیت دارد، گفت: در مرحله استانی 15 تیم شرکت کردند که تیم ابوذر غفاری مقام برتر استان را کسب کرد و حد نصاب حضور در جمع هشت تیم برتر کشوری را به دست آورد.

رجبی با بیان اینکه در کشور یک هزار و 984 تیم در مقطع راهنمایی حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به امتیاز‏های کسب شده در مراحل مختلف مسابقات، تیم پنج نفره ابوذر غفاری شاهرود توانست خوش بدرخشد و نماینده شایسته استان سمنان در مسابقات کشوری باشد.

مسئول علمی پژوهشی تیم لیگ علمی شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب مقام توسط دانش‏آموزان بسیجی در آزمون "آیه‏های تمدن میان‌مدت" افزود: "دلارام صادقی"، دانش‏آموز بسیجی در سطح استان سمنان مقام نخست را در بین 213 شرکت کننده کسب کرد.

رجبی افزود: هم‌چنین "گلناز نیازمند" رتبه سوم و "سارا غلامی‏نژاد" رتبه پنجم استانی را در این آزمون از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه آزمون آیه‏های تمدن میان‌مدت بین دانش‏آموزان سال سوم راهنمایی برگزار می‏شود، گفت: هدف از برگزاری این آزمون، انتخاب دانش‏آموزان بسیجی مستعد و تیزهوش در زمینه سرمایه‏گذاری بلندمدت و کادرسازی برای نظام اسلامی است.

مسئول علمی پژوهشی تیم لیگ علمی شاهرود افزود: شرکت ‏کنندگان در این آزمون، دختران و پسرانی با معدل بالای 19 در سراسر استان بوده‏اند.

وی هم‌چنین با اشاره به ساخت وبلاگ برای هر واحد بسیج دانش‏آموزی گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی و حضور در این فضا، برای 44 واحد بسیج دانش‌آموزی، وبلاگ تعریف شده است.

رجبی اضافه کرد: مطالب مختلفی از سوی واحدهای بسیج دانش‏آموزی در این وبلاگ‏ها قرار داده می‏شود و یک وبلاگ هم با نام "شهدای دانش‏آموز" برای معرفی هر چه بهتر شهدای دانش‏آموز شاهرود در فضای مجازی راه‏اندازی شده است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول