اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جندالله:

واژه‏های "جهاد" و "شهادت" در جامعه احیا شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دامغان تأکید کرد: باید با اجرای برنامه‏های مختلف، واژه‏های "جهاد" و "شهادت" در جامعه احیا شود.

واژه‏های "جهاد" و "شهادت" در جامعه احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس جندالله عصر امروز در دیدار با خانواده 6 شهید دوران دفاع مقدس شهرهای کلاته‏رودبار و دیباج که با حضور جمعی از بسیجیان انجام شد، هدف از دیدار با خانواده شهدا را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا عنوان کرد.

وی افزود: اینک که گرد و غبار جبهه فرو نشسته و هیاهوی جنگ خاموش شده است، تنها همراهان ایثارگران و هم‌رزمان شهدا می‏توانند واژه جهاد و شهادت را احیا کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دامغان گفت: فرهنگ شهادت و ایثارگری با ارزش‏گذاری به مقام والای ایثارگران و شهدا زنده می‏ماند.

جندالله خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ سالم و تحول در اخلاق و ارزش‏ها و بهینه‏سازی فرهنگ و بهترین راه مقابله و پیروزی در جبهه جنگ نرم، الگوسازی خانواده ایثارگران و شهدا و بیان هدف شهدا از شرکت در جبهه و جنگ برای افراد جامعه است.

در این دیدار، مشکلات خانواده‏های شهدا توسط جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دامغان بررسی شد و اقدامات لازم صورت گرفت.

* دشمن می‏خواهد الگوی آندلس را در ایران پیاده کند

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز در شاهرود اظهار داشت: دشمن با توجه به تجربه تاریخی در آندلس و با استفاده از این الگو، قصد دارد آن را در کشور اسلامی ما پیاده‏سازی و با این حربه، انقلاب اسلامی را سرنگون کند.

عباس‏علی کاظمی در مسجد شهید افتخاری شاهرود گفت: دشمنان بعد از جنگ سخت، رو به جنگ نرم آوردند و با هزینه‏های بسیار تلاش کردند در بُعد فرهنگی کشور ما را مورد هدف قرار دهند.

وی افزود: دشمنان از رهبری هوشمندانه خلف امام راحل غافل بودند و فکر می‏کردند کسی نمی‏تواند مانند امام خمینی(ره) این کشور و انقلاب را مدیریت کنند، اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که رهبری فرزانه انقلاب، خلف صالح امام بوده و اندیشه‏ها و راهبردهای ایشان نشات گرفته از اندیشه‏های امام(ره) است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: با توجه به بصیرت جامعه و رهبری‏های هوشمندانه امام خامنه‏ای و همراهی مردم، توطئه‏های دشمنان در جنگ نرم خنثی شده است، اما باید توجه داشت که براساس فرمایش بزرگان، هیچ‏ گاه نباید نسبت به توطئه‏ دشمنان غفلت کرد.

کاظمی با اشاره به انقلاب‏های رخ داده در منطقه و دست و پا زدن استکبار برای مصادره این انقلاب‏ها گفت: ملت‏های آزاده جهان بیدار شده‏اند و اکنون با هیچ سلاح و نیرنگی نمی‏توان آنها را کنترل کرد و تنها راه دشمنان تبعیت از ملت‏هاست و این را استکبار نمی‏تواند بپذیرد.

وی افزود: دشمن تلاش دارد با همه امکانات خود انقلاب‏های منطقه را مصادره کند و البته می‏داند که نخواهد توانست و به فضل الهی همه کشورهای بیدار و آزاده رو به فردایی نو خواهند داشت و پیروز هستند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول