اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر:

راه شهدا را با تبعیت از ولایت تداوم ببخشیم

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: با تبعیت از ولایت راه شهدا را تداوم بخشیم.

راه شهدا را با تبعیت از ولایت تداوم ببخشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سردار حسین کارگر شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و گرامیداشت شهدای استان بوشهر اظهار داشت: شهدا در اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و در قرآن نیز از شهدای عظیم‌الشأن به نیکی یاد شده است.

وی افزود: شهیدان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با ایمان بالای خود به ندای ولایت فقیه لبیک گفتند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند تا نظام اسلامی سربلند بماند و باید از این عزیزان تجلیل کنیم.

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر با بیان اینکه فرزندان شهدا در واقع پدران آسمانی دارند خاطر نشان کرد: شهیدان گرانقدر تمام وجود خود را برای تثبیت اسلام و دفاع از ارزش‌ها فدا کردند و امروز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری لازم است.

کارگر خطاب به فرزندان شهدا بیان کرد: روزی پدران شما دل در گرو عشق به ارزش‌ها و ولایت نهاده و به حق پیوستند و امروز شما باید هوشیار باشید که دشمن همان دشمن است و دفاع همان دفاع؛ فقط شیوه آن عوض شده است.

وی گفت: دشمن امروز از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده و قصد دارد با کمرنگ کردن اعتقادات جوانان، نقشه خود را عملی کند که باید در برابر دشمن بایستیم و آنها را ناکام کنیم.

این مسئول یادآور شد: شهدای عزیز، ارزش‌های والا و گرانسنگی برای ما ودیعه گذاشتند که حفظ نظام و تبعیت از ولایت از مهم‌ترین آنهاست و ما باید پیرو شهدا باشیم و برای حفظ نظام اسلامی تلاش کنیم و بدون تردید حمایت از ولایت فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری مهم‌ترین راهکار در این عرصه است.

کارگر تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد و هر روز نیز شاهد پیشرفت بیشتر و بهتری هستیم که این مسئله دشمنان را عصبانی کرده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول