اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی پیام زیدی

مسابقات والیبال جام شهدای لتحر کاشان خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان از پایان سومین دوره مسابقات والیبال جام شهدای لتحر با قهرمانی والیبالیست‌های تیم پیام زیدی خبر داد.

مسابقات والیبال جام شهدای لتحر کاشان خاتمه یافت

حسین حیدریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: سومین دوره مسابقات والیبال جام شهدای لتحر با حضور هفت تیم پیام زیدی، شهدای لتحر، شهید اردهال فین، شهید شعبان‌زاده، شهید رمضانی‌فر و شهدای بسیج زیدی در زمین والیبال منطقه لتحر کاشان برگزار شد.

وی افزود: بعد از رقابت‌های دور مقدماتی و نیمه‌نهایی دو تیم پیام زیدی و شهدای لتحر موفق شدند با غلبه بر حریفان خود به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان خاطرنشان کرد: دیدار فینال این رقابت‌ها که با حضور مسئولان و یک‌هزار نفر تماشاگر بین دو تیم پیام زیدی و شهدای لتحر برگزار شد با پیروزی سه بر یک تیم پیام زیدی و کسب عنوان قهرمانی این تیم به پایان رسید.

به گفته وی تیم پیام زیدی در این دیدار در گیم‌های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 21 و 27 بر25 به پیروزی رسید و تیم شهدای لتحر نیر در گیم نخست موفق شد با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی برسد.

وی بیان داشت: عناوین دوم و سوم این دوره رقابت‌ها را به ترتیب تیم‌های شهدای لتحر و شهید اردهال فین به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: مسابقات والیبال جام شهدای لتحر با هدف توسعه ورزش محله‌محور با همکاری هیئت والیبال کاشان و اهالی منطقه لتحر برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.

حیدریان، سطح بالای این رقابت‌ها را حاکی از استعداد زیاد ورزش والیبال در مناطق حاشیه‌ای کاشان دانست و افزود: با توسعه فعالیت‌ها و تهیه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه این شهرستان زمینه رشد استعدادهای ورزشی آنها فراهم می‌شود.

وی احداث سالن ورزشی لتحر کاشان را یکی از زیرساخت‌های ورزشی این منطقه دانست و گفت: کلنگ احداث سالن ورزشی لتحر با همکاری و مشارکت شهرداری کاشان در سال 89 بر زمین زده شد و برای احداث آن، 50 میلیون تومان در سال 89 اختصاص داده شد.

این مقام مسئول یادآور شد: این سالن ورزشی که در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در حال احداث است به دلیل عدم تخصیص اعتبار در سال گذشته توسط شهرداری و اختصاص آن در سال‌جاری، عملیات نصب سوله از امروز آغاز شده است.

به گفته وی طبق برنامه زمانبندی سالن ورزشی لتحر تا پایان سال آینده، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول