اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اردیبهشت صورت گرفت

اجرای 4 هزار طرح اشتغالی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، 4 هزار و 212 طرح اشتغالی، مشاغل خانگی و کارانگیزی در این استان برای مددجویان و نیازمندان اجرا شده است.

اجرای 4 هزار طرح اشتغالی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد بعد از ظهر امروز در جمع برخی از کارکنان واحد اشتغال کمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار کرد: هدایت و حمایت مددجویان به سمت استقلال اقتصادی از مهم‌ترین رسالت‌ها و اهداف کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره در امر ایجاد اشتغال پیشگام بوده، افزود: از اول سال گذشته تا پایان اردیبهشت سال جاری 4 هزار و 212 طرح اشتغالی، مشاغل خانگی و کارانگیزی اجرا شده است.

وی ادامه داد: البته در ماه جاری نیز طرح‌های زیادی اجرا شده ولی هنوز آمار آن‌ها جمع‌بندی نشده است.

جلال‌فرد گفت: به این تعداد طرح اجرا شده در استان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 18 میلیارد تومان پرداخت شده است.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استقلال اقتصادی بدون ایجاد اشتغال و کسب درآمد امکان‌پذیر نیست و کمیته امداد در این مسیر گام برمی‌دارد.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد اشتغال پایدار موجب تحکیم بنیاد خانواده‌ها، احیای عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان می‌شود که در این راستا اقدامات و برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

جلال‌فرد با اشاره به فرهنگ کار و تلاش در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اشاعه فرهنگ کار و تلاش، استفاده بهینه از توان و امکانات مددجویان و اتخاذ رویکرد درآمدزایی موجب عدم وابستگی مددجویان به خدمات مستمری این نهاد حمایتی می‌شود.

وی اضافه کرد: افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها و خودباوری مددجویان از جمله آثار توجه به ایجاد اشتغال در این نهاد است که امید است با تلاش بیشتر کارکنان کمیته امداد شاهد خدمات و برکات بهتر و بیشتری در این زمینه باشیم.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی منسجم در راستای ایجاد اشتغال حرکت کنیم و در این راه از توان و ظرفیت دیگر ادارات، افراد و نهادها استفاده کنیم.

وی عنوان داشت: استفاده از ظرفیت دیگر ادارات با وجود تعامل بین دستگاهی حاصل می‌شود و همه ما باید برای ایجاد و افزایش این تعامل حرکت کنیم.

جلال‌فرد یادآور شد: تنها در این صورت است که می‌توانیم شعار زیبای سال را که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری راه را برای همگان روشن کرد، تعبیر کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ورود عملی به تحقق اهداف سال تولید ملی را ضروری خواند و گفت: اگر یقینا به اشتغال و نقش آن در توسعه و آبادانی اعتقاد داشته باشیم بیشتر می‌توانیم در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول