اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمداسماعیل شفیعی بعد از ظهر امروز در نشست با کشاورزان آبپخش اظهار داشت: کشاورزی در سطح استان بوشهر و دشتستان جایگاه مطلوبی دارد و در منطقه آبپخش نیز شاهد فعالیت چشمگیر کشاورزان در حوزه‌های مختلف کشاورزی هستیم.

وی افزود: بیش از یک میلیون و 300 هزار نخل در منطقه آبپخش وجود دارد که بیش از 8 هزار نفر در حوزه نخیلات و سایر محصولات کشاورزی در این منطقه فعال هستند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطر نشان کرد: ارائه شرایط و تمهیدات مناسب برای کشاورزان به منظور رشد و توسعه کشاورزی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با همکاری مسئولان ارشد شهرستان و استان به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

شفیعی از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کشاورزان در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌ریزی خوبی توسط وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان صورت گرفته و با تلاش فرماندار و رئیس جهاد کشاورزی دشتستان، کشاورزان این منطقه از تسهیلات مورد نیاز با بازپرداخت طولانی و بهره پایین برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: دولت نهم و دهم در امر رشد و توسعه کشاورزی در مناطق مختلف اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و به فضل خدا در سال‌ جاری نیز این روند با کیفیت مطلوب‌تری انجام می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش یادآور شد: افزایش کیفیت محصولات تولیدی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این شهرستان است و از تمام پتانسیل موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول