اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

دولت 6 هزار میلیارد تومان برای دانش‌آموختگان اختصاص داد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با بیان اینکه دولت برای دانش‌آموختگان تدابیری در قالب تسهیلات اندیشیده، گفت:‌ دولت در گام نخست این برنامه، شش هزار میلیارد تومان از طریق خط اعتباری اختصاص داده است.

دولت 6 هزار میلیارد تومان برای دانش‌آموختگان اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه‌های برتر بخش کشاورزی مازندران در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت:‌ مهارتی‌ که نمونه‌های این بخش دارا هستند از اهمیت برخوردار است و در مقابل مهارت این افراد، مدرک تحصیلی قابل توجه نیست.

وی خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت:‌ پیش‌نویسی تهیه شود که بر اساس آن از وزیر درخواست تعریف مدرک معادل، برای نمونه‌های بخش کشاورزی داشته باشیم تا به عنوان شناسنامه کار برای اهالی کار در جامعه باشد.

طاهایی با بیان اینکه امروز دشمن با موشک جایی را هدف قرار نمی‌دهد، اضافه کرد:‌ دشمن توطئه‌هایی را در پیش گرفته که واحد تولیدی، کارخانه و یک جبهه کار از پای در بیاید.

 

* تولیدکنندگان و نمونه‌های بخش کشاورزی در بخش فرهنگ بیمه پیشاهنگ باشند

 

وی ادامه داد: اوباما در جمع جمهوری‌خواهانی که رقیب او هستند گفته که درست است شما با من مخالف هستید، اما ما هر دو مخالف ایران هستیم پس به من فرصت دهید چرا که تحریم‌هایی را متوجه ایران کرده‌ام.

‌استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در این شرایط باید کار کرد و دل به خدمت و تلاش داد.

طاهایی با بیان اینکه دولت برای دانش‌آموختگان تدابیری در قالب تسهیلات اندیشیده است، متذکر شد:‌ دولت در گام نخست این برنامه، 6 هزار میلیارد تومان از طریق خط اعتباری تخصیص‌داده و باید بتوانیم سهم استان را در شش ماه دوم جذب کرده و دوباره اعتبار درخواست کنیم.

وی بااشاره به اینکه تولیدکنندگان و نمونه‌های بخش کشاورزی در بخش فرهنگ بیمه پیشاهنگ باشند، اذعان داشت: تا از این طریق بتوانیم در شرایط ویژه از صندوق بیمه کشاورزی، تولیدکنندگان را حمایت کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول