اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

135 طرح کشاورزی در ایلام به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: امسال در هفته جهاد کشاورزی 135 طرح کشاورزی در ایلام به بهره‌برداری می‌رسد.

135 طرح کشاورزی در ایلام به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالرضا بازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی از جمله امور دام، آب و خاک، امور عشایری، صنایع روستایی و ... به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در بخش‌ها و مناطق مختلف استان ایلام از جمله دره‌شهر، ایوان، ایلام، شیروان چرداول و دهلران به طور همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 850 ‬میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و اعتبارات استانی و ملی سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: با اجرای این تعداد طرح کشاورزی زمینه اشتغال شماری از جوانان جویای کار در این استان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با بهره‌برداری از این تعداد طرح کشاورزی زمینه بهره‌‌مندی تعدادی از خانوارهای روستایی در استان ایلام نیز فراهم شده است.

این مسئول اضافه کرد: بخش کشاورزی در استان در حال توسعه ایلام به عنوان محور توسعه شناخته شده و این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف احقاق این مهم در استان کرده است.

بازدار تصریح کرد: در حال حاضر استان ایلام دارای 350 هزار هکتار زمین کشاورزی و 3 میلیون رأس دام سبک و سنگین است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول