اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دشتستان تصویب شد

ممنوعیت استفاده از چاه‌های کشاورزی برای آب شرب

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از ممنوعیت استفاده از چاه‌های کشاورزی برای آب شرب خبر داد.

ممنوعیت استفاده از چاه‌های کشاورزی برای آب شرب

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در نشست کمیته آب و التور در دشتستان اظهار داشت: گسترش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در شهرستان با تلاش دانشگاه علوم پزشکی با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات و رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی مهم‌ترین اولویت است که با همت همه مسئولان عملیاتی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: انجام نمونه‌برداری میکروبی از کارواش‌های زیر پوشش و چاه‌های مورد استفاده به صورت فصلی و تدوین و ارائه لیست چاه‌های کشاورزی منطقه به منظور بررسی وضعیت بهداشتی آنها و ارائه به شبکه بهداشت و درمان توسط امور عشایر و جهاد کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در دشتستان است.

کهن بر لزوم تشکیل جلسات ماهانه کمیته آب و التور شهرستان دشتستان تاکید کرد و گفت: باید این نشست‌ها تداوم داشته باشد و مصوبات نیز عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: پیگیری مدیریت امور آبفار و آبفا در زمینه نصب دستگاه کلریناتور (تهیه پمپ) قلعه سفید تا پایان خرداد ماه سال جاری و توجه ویژه به سلامت آب روستاهای درودگاه، خوشمکان، دهداران و دهقاید از خواسته‌های کمیته آب و التور شهرستان است که امیدوار هستیم به زودی اجرایی شود.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از ممنوعیت استفاده از چاه‌های کشاورزی برای آب شرب خبر داد و اذعان کرد: از جهاد کشاورزی انتظار داریم اقدامات لازم را به همراه آموزش به منظور خودداری مردم از استفاده از چاه‌های کشاورزی برای مصرف شرب و عدم استفاده از سموم در محصولات کشاورزی توسط کشاورزان منطقه انجام دهند.

کهن با اشاره به برنامه‌های آینده این کمیته بیان کرد: بازدید مشترک امور آبفا و آبفار با شبکه بهداشت و درمان واحد بهداشت محیط از تاسیسات آب زیر پوشش و بازدید از چاه روستای چنیر از توابع تنگ ارم برای نمونه‌برداری میکروبی از جمله برنامه‌های این شبکه است.

وی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول