عبدالرضا میرزائیان در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم میسازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان با مشاور تماس بگیرند.
میرزائیان تصریح کرد: تماسگیرندگان میتوانند با کمترین هزینه از کمکهای مشاورین متخصص بهرهمند شوند. در مشاوره از طریق تلفن، تماسگیرندگان در معرفی خود آزاد هستند و آنها به لحاظ چهره و مشخصات ظاهری ناشناس خواهند ماند.
وی ادامه داد: تماسگیرندگان در بیان افکار و احساسات احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و امکان برقراری ارتباط عمیقتری فراهم خواهد شد. مشاوران در زمینههای مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، زناشویی، انتخاب همسر، مشکلات روانی، جنسی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد به تماسگیرندگان اطلاعات، پیشنهادها و آگاهیهای لازم را ارائه میکنند.
میرزائیان افزود: مشاوران به تماسگیرندگان برای شناخت مشکل، بررسی، تجزیه و تحلیل آن و همچنین تصمیمگیری و انتخاب راه حل مناسب کمک میکنند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مشاوره تلفنی 148 پل ارتباطی بین شما و مشاوران سازمان بهزیستی است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشاوره تلفنی یک کار سودمند به حال همه است، سازمان بهزیستی، صدای مشاور 148 را در سطح شهر کرمانشاه با هدف کاهش مشکلات خانوادگی و آسیبهای اجتماعی راهاندازی کرد.
میرزائیان تاکید کرد: این مرکز با 5 خط تلفن و 10 مشاور در 2 شیفت کاری صبح و عصر ارائه خدمت میکند. تعداد تماسگیرندگان در سال گذشته 9 هزار و 724 نفر بود که بیشترین موضوعات، مشکلات بین فردی، مشکلات فردی و مشکل با همسر بوده است.
انتهای پیام/خ20/ف4004