اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

بنیاد مسکن مسئولیتی مهم در محرومیت‌زدایی بر عهده دارد

خبرگزاری فارس:‌ استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد مسکن و حساب 100 امام راحل از محصولات ناب انقلاب اسلامی است که تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به محرومان اقدامات بسیار مناسبی را انجام داده است.

بنیاد مسکن مسئولیتی مهم در محرومیت‌زدایی بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در جمع مدیران بنیاد مسکن استان به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن اظهار داشت: یکی از استراتژی‌های مهم انقلاب اسلامی توجه به محرومان و مستضعفان است.

وی افزود: با افتتاح حساب 100 امام و تأسیس بنیاد مسکن به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی این استراتژی مهم تقویت شده و در 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دارای برکات فراوانی بوده است.

استاندار خراسان‌جنوبی فلسفه وجودی مسئولان را خدمت‌‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا با اجرای برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های کوتاه، میان و بلند مدت در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

رشید وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران بنیاد مسکن را بسیار سنگین دانست و گفت: شما افرادی دلسوز و زحمتکش هستید که مسئولیتی مهم و مقدس بر عهده دارید که باید در این راستا از حداکثر سعی و تلاش خود استفاده کنید.

وی با بیان اینکه 50 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در استان در حال ساخت است، گفت: بازسازی، مرمت، واگذاری زمین، اجرای طرح‌های هادی روستایی و پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین وظایف بنیاد مسکن است.

استاندار خراسان‌جنوبی رویکرد دولت نهم و دهم را رفع محرومیت و رسیدگی به مناطق محروم دانست و افزود: بنیاد مسکن تاکنون در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی را به انجام رسانده است.

رشید خطاب به کارکنان بنیاد مسکن افزود: شما در راستای تحقق خواسته‌های قلبی امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای جلب رضایت مردم تلاش می‌کنید که این امر در رضایت عمومی مردم از نظام و مسئولان بسیار مؤثر است.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی نیز گفت: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف مسکن روستایی، طرح‌های بهسازی و نوسازی و اجرای طرح‌های هادی موجب اشتغالزایی پایدار و موقت می‌شود.

سیدکاظم اولیایی ضمن تأکید بر همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در ارائه هرچه بهتر خدمات افزود: خدمات باید با کیفیت عالی به روستائیان ارائه شود و از ظرفیت دهیاران در نگهداری پروژه‌های اجرا شده از سوی بنیاد مسکن استفاده شود.

وی همچنین بر نظارت کامل بر واگذاری زمین‌ها از سوی بنیاد مسکن تأکید کرد.

انتهای پیام/و30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول