اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه زنجان:

محرومیت‌زدایی از اهداف تاسیس بنیاد مسکن بود

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه زنجان گفت: محرومیت‌زدایی از اهداف تاسیس بنیاد مسکن بود.

محرومیت‌زدایی از اهداف تاسیس بنیاد مسکن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی ظهر امروز در بازدید از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: امام‌خمینی (ره) در زمان تاسیس بنیاد مسکن فقط به فکر زمان حال نبوده و آینده‌نگری انجام دادند.

وی با اشاره به راه‌اندازی و تاسیس برخی از نهادها توسط امام‌خمینی (ره) اضافه کرد: امام‌خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف دارای نگاه عمیقی بودند.

امام‌جمعه زنجان با اشاره به اینکه یکی از اهداف امام‌خمینی در زمان تاسیس نهادهای مختلف برطرف کردن محرومیت بود، افزود: بنیاد شهید، بنیاد مسکن و جهاد‌دانشگاهی از جمله ارگان‌هایی است با آینده‌نگری بسیار خوب امام‌خمینی (ره) تاسیس شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام همواره آینده‌نگری کرده و تاسیس نهادهای حمایتی از سوی این مقام بزرگوار در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفته است، اضافه کرد: تاسیس بنیاد مسکن یکی از اقدامات ارزشمند امام‌خمینی (ره) در راستای احداث مسکن برای افراد فاقد مسکن بوده است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای کمی در بنیاد مسکن فعالیت دارند، افزود:‌ برکت کار در نیروی کم و بهره‌وری بالا است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول