اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

محرومیت‌زدایی در روستاها مشهود است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: وضعیت عمران و آبادی روستاها بسیار مطلوب‌تر از گذشته بوده و نگاه عادلانه سبب محرومیت‌زدایی از روستاها شده است.

محرومیت‌زدایی در روستاها مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در مراسم پایانی کارگاه آموزشی شوراها و دهیاران شهرستان‌های قیروکارزین و خنج که در شهرستان قیروکارزین از صبح امروز به مدت یک روز برگزار شده است اظهار داشت: وضعیت روستاها به خوبی ساماندهی شده چراکه نهاد دهیاری به عنوان متولی در روستاها فعالیت‌های گسترده‌ای را با مدیریت دهیاران در امر عمران و آبادی روستاها انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: نگاه عادلانه به روستاها سبب محرومیت‌زدایی و ارتقای وضعیت عمران و آبادی روستاها شده است.

صمدنژاد تصریح کرد: دهیاران باید زیباسازی روستاها را در اولویت برنامه‌های کاری و عمرانی خود قرار دهند تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شده و وضعیت زندگی در روستا بهبود یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر مدیریت مناسب دهیاران برای ایجاد منابع درآمدی و به کارگیری آن و همچنین تشکیل و فعالیت گسترده‌تر تعاونی‌های دهیاران را سبب پیشرفت و رشد روستاها دانست و بیان داشت: باید تعاونی دهیاری‌ها با کسب درآمد در راستای خودکفایی حرکت کرده و شعار حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را با جدیت به ثمر رسانند.

وی همچنین با اشاره به ساخت و سازها و خطرات ناشی از وقوع زلزله خاطرنشان کرد: باید بحث نظارت و مقاوم‌سازی بناها با جدیت دنبال شود و این آگاهی را به وجود آوریم که افراد به جای احداث زیربنای بیشتر و یا توجه به زیبایی ساختمان بر مقاوم‌سازی و استحکام آن تاکید کنند.

به گزارش فارس، این کارگاه آموزشی که با هدف آموزش شوراهای روستاها، دهیاران و ذی‌حسابان دهیاری‌ها در بحث وضع، تنظیم و تصویب بودجه، بودجه‌نویسی، منابع درآمدی و راه‌های کسب درآمد از صبح امروز در قیروکارزین آغاز شده بود عصر امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول