اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری:

توسعه فرودگاه شهرکرد گام بزرگی در محرومیت‌زدایی ‌است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فراهم آوردن زیرساخت‌ها و سر و سامان گرفتن فرودگاه شهرکرد گام بزرگی در راستای محرومیت‌زدایی این استان است.

توسعه فرودگاه شهرکرد گام بزرگی در محرومیت‌زدایی ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در دیدار با مدیر و پرسنل فرودگاه شهرکرد با تسلیت ایام سوگواری بزرگ بانوی جهان هستی، حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: انسان رستگار انسانی است که با خاندان رسالت ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.

وی رمز و راز رستگاری انسان را در تبعیت و محبت اهل بیت(ع) دانست و گفت: پیوند انسان با اهل‌بیت باید هم پیوند قلبی باشد و هم پیوند عملی و این بدان معناست که انسان به هر میزان که توانست محبت این خاندان را در خود نهادینه کند به همان میزان باید تبعیت در این خاندان را در زندگی خویش نهادینه کند و محبت بدون عمل تاثیری ندارد.

نکونام با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: باید انسان مومن و متعهد به آبادانی وعمران زمین بپردازد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولید چه در بعد صنعت، چه در بعد کشاورزی و چه در همه نیازمندی‌های انسان باید با ایمان و محبت اهل‌بیت(ع) گره بخورد تا رستگاری را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بنده در بدو حضور در استان مسئله فرودگاه بوده است، گفت: برهمین اساس از تمامی مسئولان ارشد استان می‌خواهم که دست بدست هم دهند و زیرساخت‌ها و امکانات لازم را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که اگر این چنین شود خود به خود استقبال و حضور مردم فراهم خواهد شد.

وی تأکید کرد: فراهم آوردن زیرساخت‌ها و سر و سامان گرفتن فرودگاه گام بزرگی در محرومیت‌زدایی استان است.

انتهای پیام /ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول