اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای جان‌جهان کرمان:

لازمه زندگی سالم فراگیری مهارت‌ است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای جان‌جهان شهرداری کرمان گفت: داشتن زندگی سالم، هدفمند و انعطاف‌پذیر برای روبه‌رو شدن با مشکلات خواسته هر انسانی بوده که لازمه این امر فراگیری مهارت‌های زندگی و داشتن آگاهی است.

لازمه زندگی سالم فراگیری مهارت‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام احمد حسنی صبح امروز در پنجمین نشست از سلسله مباحث «خوشبختی با ماست» ویژه بانوان بر ضرورت علم و آگاهی و آشنایی با مهارت‌های زندگی در رفع بحران‌های خانواده و اجتماع تأکید کرد.

وی اظهار داشت: داشتن زندگی سالم، هدفمند و انعطاف‌پذیر برای روبه‌رو شدن با مشکلات و فراز و نشیب‌های آن، خواسته هر انسان خردمندی است که لازمه این امر فراگیری مهارت‌های زندگی و داشتن آگاهی است.

حسنی بیان داشت: مهارت‌های زندگی توانایی‌هایی هستند که به افراد کمک می‌کنند تا با موقعیت‌های مختلف زندگی به طور صحیح برخورد کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد در رو به‌رویی با ناملایمات، بحران‌ها و مشکلات زندگی از روش‌های ناکارآمد استفاده می‌کنند، بنابراین مشاوره و آگاهی دادن به افراد نقش به‌سزایی در رفع مشکلات خانواده و اجتماع دارد.

حسنی گفت: شناخت روش‌های مقابله کارآمد با بحران‌های زندگی و تغییر رفتارهای آموخته شده گذشته و ارائه خدمات مشاوره‌ای به افراد اقدامی مؤثر در راستای رفع مسائل و مشکلات زندگی و ایجاد رفتارهای سازگارانه در فرد دارد و فرد می‌تواند با شیوه‌های صحیح با مشکلات مواجه شود.

سلسله مباحث «خوشبختی با ماست» روزهای شنبه هر هفته پیرامون مسائل مختلف همراه با مشاوره در زمینه‌هایی از جمله مسائل مذهبی، تربیتی، بهداشت و سلامت برای بانوان در فرهنگسرای جان‌جهان شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول