اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای کوثر کرمان خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزشی تک مهارتی در ایام تابستان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان از برپایی کلاس‌های آموزشی تک مهارتی در زمینه‌های مختلف برای سن 5 تا 7 سال در ایام تابستان در این فرهنگسرا خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی تک مهارتی در ایام تابستان

صفیه حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی تک مهارتی در زمینه‌های مختلف برای سن پنج تا هفت سال در ایام تابستان در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این کلاس‌ها شامل نقاشی، سفال، نقاشی روی شیشه، حجم، مجسمه‌سازی با خمیر، شطرنج و اسکیت است.

حسینی‌نژاد ابراز داشت: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی با تخفیف 25 درصد برای رده‌های سنی مختلف از دیگر برنامه‌های این فرهنگسرا در تابستان سال جاری به شمار می‌رود.

وی افزود: این دوره‌ها شامل آموزش زبان برای سن چهار تا 12‌ سال با همکاری مؤسسه آموزش زبان انگلیسی "یاسمن" و آموزش زبان ویژه سن 12 سال به بالا با همکاری مؤسسه آموزش زبان انگلیسی "قشم" است.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: این دوره‌ها‌ی آموزشی شامل آموزش زبان عمومی، تجاری، آمادگی تافل و دوره‌های فشرده آخر هفته است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات بتوانیم گامی در راستای شناسایی و پرورش استعدادها و توانایی‌های کودکان و نوجوانان برداریم.

مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان همچنین از ارائه ‌بسته‌های آموزشی ویژه کودکان هفت تا 12 سال در قالب کلاس‌های تابستانی دراین فرهنگسرا خبر داد.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ثبت‌نام برای شرکت در این دوره‌ها انجام می‌گیرد، گفت: ثبت‌نام این دور‌ه‌ها تا پایان خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و زمان آغاز این کلاس‌های آموزشی نیز از اول تیر ماه سال جاری است.

وی ابراز داشت: این بسته‌های آموزشی در قالب کلاس‌‌های مختلف همه روزه در ایام تابستان از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر برای کودکان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با توجه به سلیقه و علاقه خود بسته‌ها و مهارت‌های مختلف را انتخاب کنند.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: این بسته‌های آموزشی شامل آموزش "نمایش خلاق" با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان، آموزش "فلسفه" به منظور آشنایی کودکان با شیوه‌ها و نحوه تفکر، نقد و انتقاد، آموزش "خلاقیت و نوآوری" برای پرورش خلاقیت ذهنی کودکان از طریق بازی و همچنین آموزش "بازی و ریاضی" با همکاری خانه ریاضیات کرمان است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین آموزش‌ نقاشی‌، خوشنویسی‌ و ‌شطرنج‌ در این بسته‌های آموزشی گنجانده شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول