اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خواهران اداره تبلیغات اسلامی بابلسر خبر داد

آغاز طرح مهارت‌های زندگی بانوان مازندرانی در بابلسر

خبرگزاری فارس: مسئول خواهران اداره تبلیغات اسلامی بابلسر گفت: طرح مهارت‌های زندگی بانوان مازندران برای کاهش ناهنجاری اجتماعی از امروز در شهرستان بابلسر آغاز شد.

آغاز طرح مهارت‌های زندگی بانوان مازندرانی در بابلسر

زهره جونی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این طرح به صورت استانی و به منظور جلوگیری از اختلافاتی که در خانواده بوجود می‌آید و منجر به طلاق می‌شود برگزار شده است.

وی با توجه به اینکه 130 نفر از بانوان بابلسری و چند شهر مازندران در این طرح شرکت کردند، گفت: این طرح که برای دومین سال در حال برگزاری است مورد استقبال بسیار زیادی از سوی بانوان قرار گرفته است.

مسئول خواهران اداره تبلیغات اسلامی بابلسر حل مسائل و مشکلات خانوادگی، چگونگی تصمیم‌گیری در برخورد با مشکلات، تفکر خلاق، تفکر نهادینه و مدیریت بر هیجان در خانواده را از جمله موضوع‌های مطرح شده این طرح دانست.

* بسیاری از خانواده‌ها خواهان اجرای مداوم طرح مهارت زندگی هستند

 

جونی‌زاده با اشاره به آثار مثبت این طرح در خانواده‌ها ادامه داد: بعد از برگزاری این طرح در سال گذشته بسیاری از خواهران به ما مراجعه کرده و خواهان استمرار برگزاری این طرح شدند چرا که با انجام این کلاس‌ها بسیاری از مشکلاتی که در خانواده‌هایشان مطرح بود از بین رفت.

این مسئول، دوره آموزشی کلاس‌های مداحان و مبلغان، برگزاری اردوهای زیارتی و برگزاری کلاس‌های قرآنی را از مهم‌ترین برنامه واحد خواهران سازمان تبلیغات شهرستان بابلسر برشمرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول