اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه:

آموزش‌های مهارتی تابستانه؛ تاثیر زیادی در آینده شغلی نوجوانان دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های مهارتی تابستانه؛ تاثیر زیادی در آینده شغلی نوجوانان دارد.

آموزش‌های مهارتی تابستانه؛ تاثیر زیادی در آینده شغلی نوجوانان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه فرشید امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به کودکان و نوجوانان، آینده شغلی آنان را تضمین می‌کند.

امیری اظهار کرد: این اداره‌کل به‌دنبال ارائه آموزش‌های مهارتی به کودکان و نوجوانان در راستای تحقق هر ایرانی یک مهارت و شناسایی و پرورش استعدادهای مهارتی استان، تابستان امسال نیز آموزش‌های مهارتی را در قالب 13حرفه متنوع ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها با هدف کشف و پرورش استعدادهای مهارتی، افزایش قدرت تفکر در دانش‌آموزان و نهادینه نمودن فرهنگ مهارت‌آموزی در خانواده‌های کرمانشاهی و پرورش نسلی خلاق و مبتکر به‌صورت یک چتر مهارتی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: دوره‌های آموزشی مساله محور تابستانه در قالب 7 رشته مهارتی شامل الکترونیک مکانیک – کامپیوتر، هوا فضا، عمران، مهندسی شیمی، IT، صنایع‌دستی، بازرگانی و 13 حرفه آموزشی نظیر ربات جنگجو، ربات مسیریاب، زیر دریایی مدل، هواپیمای مدل، سازه‌های ماکارونی، کمیکار (خودروهایی با انرژی شیمیایی)، قطعات پلاستیکی، کامپوزیت و فایبرگلاس، عروسک‌سازی، انیمیشن و متحرک‌سازی، طراحی سایت و هک و نفوذگری در شبکه، گیوه‌بافی، بورس و تجارت الکترونیک، E-KIDS و ICDL به دانش آموزان ارائه می‌شود.

امیری افزود: محل برگزاری دوره‌های آموزشی، نزدیک‌ترین مکان به محل سکونت فراگیران است.

وی گفت: پس از پایان دوره‌های آموزشی، کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در حرفه‌های مختلف به‌صورت جداگانه در مسابقه‌ای بزرگ با هم به رقابت می‌پردازند.

امیری تصریح کرد: اطلاع رسانی در سطح مدارس به‌صورت کاملا گسترده با توزیع بروشورها و پوسترهای طرح مذکور آغاز شده است.

وی اعلام کرد: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به دفتر پست شهید قندی (میدان آزادی)، دفتر پست پیام (سه راه شریعتی، مقابل تامین اجتماعی شعبه یک)، دفتر پست بی‌سیم (خیابان شریعتی، نرسیده به میدان لشگر، دفتر پست 22 بهمن (30متری دوم، جنب پارک درخشان)، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان و یا از طریق سایت دوره به آدرس http//student.portaltvto.com نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول