اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پروفسور قلب و عروق از آمریکا:

توانمندی‌های ‌ایران در مهارت‌های پزشکی فوق‌العاده است‌

خبرگزاری فارس: یک پروفسور قلب و عروق از آمریکا گفت:‌ توانمندی‌های ‌ایران در مهارت‌های پزشکی فوق‌العاده است‌.

توانمندی‌های ‌ایران در مهارت‌های پزشکی فوق‌العاده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پروفسور کنتون متخصص قلب و عروق از آمریکا ظهر امروز در پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی اظهار کرد: گفت‌وگو و بحث در کنگره‌های قلب و عروق بهترین راهکار درمان و اقدام پیشگیرانه در خصوص بیماری‌های قلبی است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سیاسی موجود و روابط خاص میان ایران و آمریکا حضور در چنین کنگره‌هایی بهترین عامل برای تبادل اطلاعات و دانش سیاسی است.

وی با اشاره به سطح بالای کنگره قلب و عروق رضوی خاطرنشان کرد:‌ این کنگره تمامی شاخصه‌های یک کنگره بین‌المللی را دارا است و از استقبال فراوان پزشکان متخصص قلب و عروق سایر کشورها می‌توان به این مهم پی برد.

کنتون افزود:‌ تعداد و کیفیت مقالات و همچنین میزان شرکت‌کنندگان در این کنگره در سطح بسیار بالایی است و تمام این موارد نشانگر توانمندی‌های بالای ایران در زمینه مهارت‌های پزشکی است.

یادآوری می‌شود پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی و چهارمین کنگره بین‌المللی پورفیوژن با حضور 80 متخصص خارجی و 400 متخصص داخلی در بیمارستان رضوی مشهد از 10 تا 12 خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول