اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ‌گلباف عنوان کرد

آموزش 20 هزار نفرساعت در گلباف کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ‌گلباف کرمان از آموزش بیش از 20 هزار نفرساعت در نخستین دوره اجرای این آموزش‌ها در این منطقه محروم خبر داد.

آموزش 20 هزار نفرساعت در گلباف کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، حسنی با اشاره به استقبال مردم این منطقه از آموزش‌های مهارتی و محدودیت امکانات آموزشی اظهار داشت: بیش از 20 هزار نفرساعت در نخستین دوره اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این منطقه محروم آموزش دیدند.

حسنی خاطر نشان کرد: در نخستین دوره اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای 147 نفر در ‌چهار رشته مهارتی آموزش دیده و در آزمون پایان دوره شرکت کردند.

وی افزود: برای دوره جدید نیز نمایندگی مرکز گلباف در رشته‌های برق ساختمان، تعمیر لوازم خانگی گردنده، پرورش قارچ‌، لوله‌کشی آب سرد و گرم  و ICDL کارآموز می‌پذیرد.

بنابراین گزارش منطقه محروم گلباف که در فاصله 125 کیلومتری جنوب شرقی کرمان قرار دارد با دارا بودن دو منطقه آب و هوایی گرمسیر و سردسیر، انواع محصولات کشاورزی مانند خرما، پرتقال، زیتون، انار، انگور، سیب درختی، گندم، جو، یونجه در آن تولید شده و حتی محصول ترخون آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود، اما به دلایل مختلف مانند زلزله ویرانگر سال60 و بن‌بست بودن در محرومیت به سر می‌برد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول