اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان‌ خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای 28 هزار نفر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان‌ از برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای 28 هزار و 800 نفر در استان زنجان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای 28 هزار نفر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی ظهر امروز در کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط فنی و حقوقی حاکم بر ایمنی و بهداشت کارگاهی ساختمان اظهار کرد: طی سال‌های 81 تا 88 برای 7 هزار نفر دوره‌های آموزشی در استان زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های 88 تا 90 این میزان به 28 هزار و 800 نفر افزایش یافته است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان افزود: با افزایش تفاهم‌نامه‌ها با اداره‌کل راه و شهرسازی، میزان دوره‌های آموزشی نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مهارت‌های آموزشی در استان زنجان در قالب 16 حرفه مهارتی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

صیادی با اشاره به ضرورت حمایت از بیمه کارگران و صنایع ساختمان خاطرنشان کرد: استان زنجان در این زمینه رتبه چهارم را در کشور از آن خود کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان کمیته‌های نظارت‌، پیمان‌، استاندارد و آموزش را از جمله چهار کمیته شورای فنی استان نام برد و بر نقش تعیین‌کننده کمیته آموزش در سایر کمیته‌ها تاکید کرد.

حمید شریفی در ادامه بر اجرای مبحث دوازدهم در ایمنی و حفاظت کارگاه‌ها تاکید کرد و افزود: باید این مبحث به منظور ایمنی و حفاظت از کارگاه‌ها اجرایی شود.

در این کارگاه آموزشی منوچهر شیبانی‌اصل عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران و ایران و مدرس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار یادآور شد: دراین کارگاه آموزشی به استناد قوانین حقوقی و قضایی و مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان ضوابط فنی و حقوقی حاکم بر ایمنی و بهداشت کارگاهی ساختمان تبیین می‌شود.

گفتنی است، در ادامه این کارگاه آموزشی وی به سئوالات مطروحه از طرف شرکت‌کنندگان پاسخ داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول