اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

دنا از امن‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان دنا از امن‌ترین مناطق این استان برای سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف کشاورزی، عمرانی و اقتصادی است.

دنا از امن‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سردار علی‌رضا عادلی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دنا با اشاره به نزاع‌های دسته جمعی در این شهرستان گفت: با تلاش نیروی انتظامی و حضور به موقع ماموران هنگام نزاع‌های دست جمعی و اصلاح اختلافات محلی، 60 درصد این معضل اجتماعی کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان دنا به خصوص شهر سی‌سخت گفت: سه اکیپ گشت ناجا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر در مناطق گردشگری کوه گل، چشمه میشی و مناطق عمومی سی‌سخت را تا پایان فصل تابستان و به صورت 24 ساعته بر عهده خواهند داشت.

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعامل ناجا با دیگر ادارات و مردم در دنا موجب شده تا این شهرستان از امن‌ترین شهرستان‌های استان محسوب شود.

وی گفت: شهرستان دنا با کاهش چشمگیر تخلفات از جمله سرقت و دعواهای دسته جمعی امنیت لازم را جهت اجرای طرح‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی و عمرانی دارد.

عادلی ابراز داشت: در سال گذشته 770 کیلوگرم و در دو ماه اخیر 243 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هروئین در محورهای یاسوج به سمیرم کشف و ضبط شده است.

در این مراسم از خدمات سرهنگ طهمورث سالاری فرمانده سابق انتظامی دنا تقدیر و سرهنگ اردوان ارسلانپور به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دنا معرفی شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول