اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمایه‌گذاری چینی‌ها در کردستان

فولاد کردستان با سرمایه‌گذاری چینی‌ها توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: شرکت طیهان چین با سرمایه‌گذاری در شرکت فولاد زاگرس کردستان زمینه تولید دو میلیون تن فولاد در این شرکت را فراهم می‌کند.

فولاد کردستان با سرمایه‌گذاری چینی‌ها توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس هیئت‌مدیره این شرکت چینی ظهر امروز در دیدار با استاندار کردستان در سنندج تکنولوژی شرکت فولاد زاگرس را نیازمند تعمیر و به روز کردن خواند و گفت: با این تکنولوژی کنونی جز ضرر، سودی عاید شرکت نخواهد شد.

خوان چون‌لی مسلمان که نام حاجی محمود را برای خود برگزیده است، گفت: با تغییرات کلی و استقرار سیستم‌های جدید و تکنولوژی مدرن زمینه افزایش تولیدات این شرکت فراهم شده و علاوه بر ایجاد اشتغال، نیاز منطقه را نیز برآورد خواهد کرد.

این سرمایه‌گذار چینی با اشاره به تولید 7 میلیارد تن فولاد در کشور چین، اندوخته و تجربه خود در این زمینه را بستری برای بهره‌گیری فراوان از کمترین سرمایه در شرکت فولاد زاگرس کردستان عنوان کرد.

حاجی‌محمود به استاندار و نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی اطمینان داد که تجربیات و توانمندی‌های شرکت طیهان چین را در فولاد زاگرس نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک تجربه و توانمندی شرکت موجب توسعه فولاد زاگرس با افزایش تولید آن تا دو میلیون تن و زمینه‌ای برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این منطقه می‌شود.

  رئیس هیئت‌مدیره شرکت طیهان چین تاکید کرد: مشکلات مالی و موارد دیگر شرکت زاگرس کردستان باید با تعامل و همفکری حل شود تا اهداف مدنظر دو طرف قرارداد در این سرمایه‌گذاری محقق شود.

وی در ادامه از عقد قرارداد شرکت طیهان چین برای اجرای پروژه دیگری در استان قم خبر داد و با اشاره به صدور مجوزهای این قرارداد برای اجرای طرح، خواستار تسریع در صدور مجوز برای آغاز کار در شرکت فولاد زاگرس کردستان شد.

چون‌لی در پایان به‌عنوان یک مسلمان چینی قول داد که دوستی با ایران تا ابد خواهد بود و در زمینه سرمایه‌گذاری در این کشور تمامی تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول